www.sudzibas.lv Gros Auto Bezkaunīgi darbinieki

Gros Auto - Bezkaunīgi darbinieki

Ieejot veikalā, jautāju par rezerves daļu priekš sava auto. Tajā brīdī pārdevējs sāka bezkaunīgi izturēties un izņirgāties par to kā es varu nezināt kā izskatās konkrētā rezerves daļa. Un smejoties ka viņi arī nezinot, jo redz, pārdevējam personīgi ir citas markas auto. Blakus sēdošais pārdevējs sarkans nosmējies. Sajūta diezgan briesmīga un ņemot vērā, ka līdz šim iepirkos gros filiālēs, pēc šī gadījuma tas vairs nenotiks.
Klienti ir jāsaprot nevis jāpazemo!

01.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (4)

T Trollis555 01.11.2018

Pilnībā piekrītu!

Life_is_life 02.11.2018

Neizmantosu vinju servisu

Sociopāts 06.11.2018

Grosā (vismaz Mārupes, pie Draugiem.lv biroja), diemžēl, pārdevēji cenšas būt pārāk familiāri. Tas, ka manai mašīnai ir mazlitrāžas motors jau nenozīmē, ka uzreiz var teikt "āāā, tas jau nemotors tad". Domājams, ka algu tev maksā no mana pirkuma, nevis par gudru runāšanu.

J Jānis7777 08.02.2019

Es biju ilgs Gros Auto klients. Bet pēc pēdējās reizes, es vīlos. Man mašīnai vajadzēja vienu detaļu, ko viņi man apsolīja nedēļas laikā pasūtīt. Iemaksāju arī avansu (150 EUR). Gaidu, gaidu jau divas nedēļas, bet no viņiem klusums. Tad pats piezvanu, un man saka, ka vajag pagaidīt vēl 2 nedēļas. Pēc tām divām nedēļām, atkal klusums no viņiem. Man pacietības mērs pilns, aizeju pie viņiem uz filiāli. Izrādās mans pirkums ir atcelts. Paprasot, vai var pasūtīt no cita piegādātāja. To viņi izdarīja 3 dienu laikā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes