www.sudzibas.lv Gjensidige Atsakās izmaksāt

Gjensidige - Atsakās izmaksāt

Uzmanieties ar šo apdrošināšanas kompāniju. Biju viņā KASKO apdrošinājis auto. Automašīna cieta avārijā, noskrēja no ceļa. Gjensidige ateicās izmasāt atlīdzību pamatojot to ar tekstu "rupja neuzmanība". Painteresējos apkārt, tad es neesmu pirmais ko viņi tā atšuj. Tā pat arī ir dzirdēts, ka OCTA'm viņiem patīk taisīt regresus. Es no viņiem tagad vairīšos kā no uguns.

K

Komentāri (29)

I ilja 29.05.2008

par ""rupju neuzmanību"neviena apdrošināšana nemaksā, vienreiz iekriti, nākošreiz būsi gudrāks...

I iesaistits 25.06.2008

Pilnīgi piekrītu Ilja. Neatkar;igi no AK, rupja neuzmanība ir uz paša rēķina. Iemācies braukt :)

B Birste 26.08.2008

Esmu šis, , super, , kompānijas upuris! Iesaku NEVIENAM NEIELAISTIES ar visu, kas saistits zem nosaukuma PAREX

L Lielais 03.10.2008

Pilnīgs sviests! Neviens nemaksās par noskriešanu no ceļa!

Man ar Parexu ir vissiltākās atmiņas! Man bijusi divas reizes ar Parexu un Gjensi darīšana pa OCTA līniju, viņu klients izraisīja CSN ar mani, ne mazāko aizķeru, nepilna mēneša laikā piķis bija uz konta, pie kam pietiekoši, pat morālajam palika pāri, biku.. :)!
Nesalīdzināt ar dješakiem Balta un BTA, kuri ir vilkuši izmaksu divus ar pusi mēnešus!!!
Drošinos jau gadu tikai Gjensidigā.

B Birste 03.10.2008

joprojām gaidu savu Octa naudiņu

A al 07.10.2008

Nevajag pasakas stāstīt, ka auto ņēma un noskrēja no ceļa! Bez iemesla šis kantoris neatšuj, gan zini pats, ko sadarīji...Un ''apkārt painteresējoties'' ar' droši vien atsaucās tādi paši nevainīgie nabadziņi, kurus nepamatoti apčakarē? Visi tādi balti un pūkaini...

I INGA 31.10.2008

MĪĻIE CILVĒKI!
ES PATI STRĀDĀJU APDROŠINĀŠANĀ 10 GADUS.
JA IR KASKO - VIŅIEM IR JĀMAKĀ VIENALG GRIB VAI NEGRIB!

tAS IR KASKO, KUR MĒS VADĪTĀJI NODROŠINAM SEVI UZ NELAIMI, JO ŠIS VEIDS IR BRĪVPRĀTĪGS, TO MUMS NEPIESPIEŽ APDROŠINĀŠANA VAI VALSTS OBLIGĀTI APDROŠINĀR!

PAR GENSIDIGE, TA TUR STRĀDĀ TIE, KAS TIKAI APMAZGĀ NAUDU!!!

EJ TIK UZ TIESU! JO IR JĀIZMAKSĀ TEV TĀ NAUDIŅA

M Maris 29.12.2008

Kā var nemaksāt atlīdzību pamatojot to ar "neuzmanību"? Manuprāt Kasko ar to atšķiras no Octa, ka tu vari saņemt atlīdzību arī par bojājumiem, kas radušies tavas, nevis cita vadītāja vainas dēļ.
Izskatās ka Gjensidige čakarē cilvēkus.

R rrrrrrrrrrrr 26.01.2009

Gjensidige - apdrošināsanas kompānija, kura manuprāt ar obligāto apdrošināšanu
(OCTA) nodarboties nedrīkstētu, kamēr likumā būs norma, ka man kā cietušajam
jāvēršas pie zaudējumus nodarījušā kompānijas (tātad ne pie tās, kurā es esmu
apdrošinājusi savu auto). Zemāko cenu šī kompānija iegūst pateicoties
neizmaksātajām kompensācijām, bet apdrošinot OCTA šajā kompānijā arī Jūs paši
varat kļūt par šīs kompānijas upuri (kāpēc - lasīt tālāk). Darbība notiek pēc principa
negribam un nemaksājam. Šī kompānija no cietušā tevi uztaisīs par vainīgu un tad
nu ej un tiesājies. Piebildīšu, ka policijas spriedumu viņi vērā neņem. Tikai dārgie
"Gjensidige" (un citu ar sliktu slavu apveltīto kompāniju) klienti atcerieties, ka, ja jūsu
apdrošināšanas kompānija atsakās izmaksāt cietušajam pienākošos kompensāciju
vai tā nenosedz visus zaudējumus, tad cietušais var vērsties ar prasību tiesā pret
jums un zaudējumi būs jāsedz JUMS! Tā, ka ņemiet vērā apdrošināšanas komāniju
kvalitāti, silti iesaku! Protams, ka ne jau visi, kas ir pēc policijas (un šī ir vienīgā
iestāde, kura pēc LV likumdošanas ir tiesīga noteik izraisītājus) dokumentācijas
atzīti par cietušajiem vērsīsies pret jums tiesā, jo apdrošinātājs to izmanto, ka
aptuveni puse šos zaudējumus sedz paši (nav pacietības, laika un zināšanu, lai
tiesātos). Bet tas jums jaizlemj pašiem (varbūtība 50 %) vai nu šobrīd ieekonomēt Ls
50 vai, ja esat atzīts par vainīgu Jums var nākties šķirties no DAUDZ lielākas
summas.

S Sandija 28.01.2009

Rrrrrr, par tavu repliku "kamēr likumā būs norma, ka man kā cietušajam jāvēršas pie zaudējumus nodarījušā kompānijas (tātad ne pie tās, kurā es esmu apdrošinājusi savu auto)" ..
Pirmkārt, ar OCTA Tu neesi apdrošinājis savu auto, bet savu ATBILDĪBU pret citām personām, nodarot zaudējumus ar šo auto.
Otrkārt, loģiski, ka Tev ir jāvēršas pie kompānijas, kurai ir pienākums izmaksāt atlīdzību cietušajam - un tā ir kompānija, kura apdrošinājusi vainīgās puses atbildību. Kāpēc kompānijai, kurā tu apdrošināji OCTA būtu jāmaksā, ja Tu neko neesi izdarījis un neesi atbildīgs par avāriju? Kad Tu būsi vainīgs, tad atkal otra puse vērsīsies pie kompānijas, kurā Tu apdrošināji savu atbildību.

O Oga 06.02.2009

Bet tajā pašā laikā, vai nav ārprāts, ka man ar lupatās sadauzītu mašīnu ir jāierodas Gjensidige kantorī tur kaut kādā stārķu ielā, lai viņi varētu to novērtēt. tad man ir jāuzklausa vērtētāja replikas par to, ka lētai mašīnai ir dārgas detaļas un ko es vispār iedomājos - kāpēc jāremontē autorizētā servisa centrā. Mani dzenāja pa puslatviju, kamēr es sadabūju remontdarbu tāmi. Ir pagājuši gandrīz divi mēneši. Ir pieņemts lēmums par naudas izmaksu - bet Gjensidige NEVAR izmaksāt, kaut lēmums pieņemts jau janvārī, jo lūk tā ir liela summa.
Balta, kuru te norej smuki, izmaksāja apdrošināšanu mēneša laikā un man nebija jāskrien ne vērtēt uz servisa centu, ne pēc tam jādzenā servisa centra darbinieki un Gjensidiges vērtētāji, kru viens nevar nosūtīt, otrs nevar atrast faksu kaudzē tos dokumentus.
Nu i nafig.
Pati tur nekad neesmu apdrošinājusi mašīnu - reiz vīrs bija statiņā nopircis to apdrošināšanu. Bet kā lai zin, ka cilvēks, kurš uzskrien virsū manai mašīnai, savu atbildību nav apdrošinājis tādā kantorī kā Gjensidige?

A apmierinata kliente 10.02.2009

Man ir KASKO Gjensidige, mašīnai izdauzīja logu un vēl šo to un ir Ļoti pozitīva pieredze - izmaksāja un pāris nedēļu laikā. Tas notika 2008.rudenī. Turklāt nekādas tāmes nebija jāmeklē, paši aprēķināja, pilnībā sedza zaudējumus, lai neteiktu vairāk.

A Aicis 03.03.2009

Njā, bāleliņi uztaisa Kaso un nu var bliezt, nerēķinoties ar citu interesēm un bieži neskatoties ne uz ceļa zīmēm, ne luksoforu signāliem...Braukt vajag mācīties.Pareizi dara ka atšuj "Mašīna pati iebrauca grāvī, es jau neko" variantus.Auto pats nebrauc, un vadīt to ir jāmāk. Ne velti skoliņā ir jāiet.Blīve starp sēdekli un stūri jāmaina ja auto skolā nevar iemācīties braukt. Labi ka tāds grāvī braucējs neuzbrauc man vai maniem bērniem, kuri tanī grāvī sniegavīru ceļ. Auto gan jau BMWCLUB vai kas tamlīdzīgs:D Un pirms parakstīt līgumu ar noteikumiem vajag iepazīties.

G ggg 06.04.2009

Es par šo kompāniju varu pareikt tikai to labāko. Man ir gan Kasko gan tagad jau arī Octa šinī kompānijā. Pagājušogad bija Kasko apdrošināšanas gadījums, tāmi apstiprināja 3 dienu laikā, ilgāk bija jāgaida kamēr vajadzīgo detaļu no Vācijas atveda. Protams vajag iepazīties ar līguma noteikumiem, kur šādas tādas nianses ir atrunātas, tajā skaitā arī par braukšanas ātrumu utt.

š šoferis 24.04.2009

es par šo kaktu kantori varu pateikt tikai vienu - NEIESAKU NEVIENAM. Decembra vidū manai mašinai uznesās virsū viens idiņš, kuram šitajā Gjensē bija OCTA - joprojām(jau 5.mēnesis) -NE SANTĪMA šitie salašņas nav samaksājuši, skāde par 2.200, 00. Super, man kaut kāds mudaks uznesās virsū un tagad es par viņā trulumu varu pats maksāt?!!!
tauta, izvēlieties apdr. sab. ar vārdu, kuriem svarīgi, kā klienti par viņu atsaucas, nevis kaut kādas kreisās figņas ...!!!

M Marams 15.05.2009

NEIESAKU NEVIENAM !!!

Velk garumaaa, nemaksaa, un ir tiesi ka citi saka - aizbildinas ar KAUTKADAM RUPJAM kludam.

Vini laizz cenu laikam tamdel, ka vienkarsi nemaksaa cilveekiem par to ko but jamaksaa ! Neiesaku nevienam saieties ar GJENSIDIGE !!!

L Lola 21.07.2009

Inga, baigais malacis, apdirs konkurentus, tā tik turpini, citu laikam pat savā kantorī darīt nemāki...

R Ruts 22.07.2009

iesaku ieiet PTAC majaslapa un iepazities ar identiskas lietas gaitu un lemumu. Tas apmierina sudzibas iesniedzeja prasibu. Gjensidige nav taisniba. LEMUMS PAR NEVIENLIDZIGIEM UN NETAISNIGIEM LIGUMA NOSACIJUMIEM PAREX LIETA.
Tas ka paraksta ligumu, nenozime, ka visi ta punkti ir taisnigi, var tikt piemēroti un ir atbilstosi valsts likumdosanai. Viss var tikt apsudzets.
Neiesaku ar Gjensidige nekadas darisanas. Ir pieredze, ka atlidzibu negrib segt tames apmera.

M monta 28.07.2009

iesniedzu Gjensē kvīti par zobu labošanu - atmeta atpakaļ, jo, lūk, nav norādīts kurā rindā kāds zobs kā labots (!). Varētu domāt, ka viņiem ko izsaka zobārsta rakstītie burtiņi un cipariņi. Manuprāt šī iestāde sameklēs da jebkādu atrunu, lai tikai nebūtu kas jāmaksā. Zinu pavisam noteikti, ka nākamajā gadā savam darba devējam lūgšu, (ja vispār kas tāds būs) lai šajā kantorī manu veselību nedrošina, ja nav tad lai nav vispār un nafig atbalstīt tādus krāpējus.

L LATDATS 01.10.2009

Jurkonsultu Grupa LATDATS SIA ar prieku piedzis no JEBKURA apdrošinātāja, pie mums bezmaksas konsultacijas tieši pret Gjensidige tagad sniedzam prasību par Kasko, atlidzibu neizmaksa gadu. Tapec laipni ludzam ! 6 757 1000, 6 757 9000 [slēpt]@latdats.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes