LV RU

Geko - Piegāde

Pasūtīju preci 13 martā to Poļu sekciju + dāvanā gulta un maz kafijas galdiņš, gaidu gaidu un nevaru sagaidīt, izlasīju vēlreiz līgumu kur rakstīts ka manu preci LĪDZ 8 nedēļu laikā sagatavos, protams veicu pirmo iemaksu 80Ls, atteikties arī nevar jo līgumā rakstīts ja atsakās no preces tad iemaksātā nauda netiek atgriezta, zvanu šiem un jautāju kad būs, itkā prece iekavējas un mēs jums zvanīsim tiklīdz prece būs veikalā, nu pagāja vēl 2 nedēļas un nau jo solīja ka prece aizkavējusies un būs pēc nedēļas, vaitad mēs tie kas cieš nevaram viņus iesūdzēt ja viņi apsola un neizdara + vēl neatdod mūsu iemaksāto priekšapmaksu?Jo galu galā tā nau mūsu problēma ka prece kavējas, ja apsola tad i jaizdara tajos pašās 8 nedēļās :( Nu un ko man tagat darīt?

A

Komentāri (8)

R Reno 20.05.2010

Manuprāt tev ir tiesības lauzt līgumu ar pārdevēju, ja tas ir paņēmis par preci priekšapmaksu, bet nav norunātajā laikā piegādājis preci, un prasīt no pārdevēja, lai tas izmaksā tev iemaksāto priekšapmaksu divkāršā apmērā, tātad 160 Ls. Jo pirmais līgumu ir lauzis pārdevējs, kas nav savlaicīgi piegādājis preci.
Ja nemaldos, tad manis augstāk minēto nosaka LR Civillikums, sadaļā par rokas naudu.

Iesaku tev griezties pēc konsultācijas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).
PTAC adrese internetā http://www.ptac.gov.lv/page/325 .
Droši vien būs jāuzraksta Prasījuma pieteikums Pardevējam ar savu izvirzīto prasību, un pēc atbildes saņemšanas varēsi iesniegt iesniegumu un darījumu apliecinošas kopijas PTAC.

Turpmāk labāk nemaksā par preci, ko nevari saņemt uzreiz. Es uzskatu, ka tādos uzņēmumos nav kaut kas kārtībā (ir finansiālas problēmas), ja reiz nevar saražot preci un turēt veikalā, lai pircējs to varētu uzreiz nopirkt. Pircējam nav jākreditē uzņemums ! Es savulaik atteicos pirkt tieši šajā uzņēmumā ražoto skapi, tā iemesla pēc, ka man to piedāvāja piegādāt tikai pēc apmēram 8 nedēļām.

Es negribu tevi baidīt, bet ja, piemēram, uzņēmumam ir finansiālas problēmas (par ko varētu liecināt tevis aprakstītais un tu neesi vienīgais tads pircējs) un draud bankrots, tad iespējams, kādu dienu pircēji var arī savas pasūtītās preces un iemaksāto priekšapmaksu vairs nekad nesaņemt.

M Maksims 24.05.2010

Vi mozhete otkazatsa ot vashego zakaza v ljuboj moment i polu4itj svoj 1-j vznos obratno, ibo firma ne vlozhilasj v obeshennie sroki, v dvojnom razmere avanss vam razumeetsa nikto ne viplatit...

R Reno 24.05.2010

Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pants nosaka:

"Ja patērētājs nesaņem preci līgumā noteiktajā termiņā vai ja pakalpojums no patērētāja neatkarīgu apstākļu dēļ nav izpildīts līgumā noteiktajā termiņā un patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un PIEPRASĪT RADĪTO ZAUDĒJUMU ATLĪDZĪBU, izņemot gadījumu, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir rakstveidā vienojies ar patērētāju par termiņa nokavējumu."

A Aigars 08.06.2010

Ok paldies cilveki ka palidzejat, noteikti rikosos.

J Juris 02.07.2010

Es taisijos pasutit Geko mebeles, bet izlasiju sho sudzibu, baidos. Vai tad vel nav piegadatas mebeles? es domajuka Jums javersas PTCA Irednju ielaa ar iesniegumu...Jadara tas viss zinams tautai, lai neuzkeras.

S Svetlana 12.07.2010

Tur poļu mēbeļu vispār nav ...tās visas mēbeles ir ražotas pie mums Latvijā...un pareizi rakstās nav nevis nau...un tur ir pārdevēju vaina...viņi mūsu pasūtījumu tikai atrada kad mēs pēc 3 nedēļām iegājām apjautāties...viņi vel izbrīnījušies, ka tā nevar būt, ka tur kaut kas cits vainīgs, kāds speciāli nometa...tā kā kas tieši ir vainīgs...kā parasti krīze, jo pārdevēji kļuva pavisam neprofesionāli, pat citos veikalos piecelties pakonsultēt nevar!

R Raitis 14.07.2010

Mēs pasūtījām bērnu istabiņuun dabūjām mēneša laikā un esam ļoti apmierināti .meitiņai ļoti patīk gultiņa, kā tik salikām uzreiz skrēja un teica ka tikai tur čučās.Kā kuram paveicas laikam.

I IVI 24.08.2010

Kauns, ka Geko skaitās RAŽOTS LATVIJĀ. Arī mēs pasūtījām mēbeles aprīlī ar nosacījumu, ka izgatavos līdz 8nedēļām. Tūlīt jau būs septembris, tie ir 5 mēneši un pasūtījumu joprojām neesam saņēmuši. Zvanot uz veikalu, kļūst skaidrs, ka tāda situācija viņiem nav force major, jo neviens tev atvainoties par kavējumu vai piedāvāt kaut kādu kompensāciju negrasās. Droši vien saņemot ikdienā tādus zvanus, tas ir kļuvis pats par sevi saprotams. Vienīgais, ko piedāvā- ja gribat ņemat naudu atpakaļ- 5 mēnešus mūsu bezprocentu kredītu palietoja un tagad protams viņiem vienalga, preci tiem pārējiem, kas gaida var nogrūst. Tā kā briesmīgi, ja esat gatavi gaidīt 6 mēnešus vai vairāk, tad protams sūtiet, gan jau rezultātā kaut ko saņemsiet. bet vispār es uzskatu, ka tā ir patērētāju maldināšana, jo tās 8 nedēļas ir tikai apmānam, domāju, ka vismaz pusei klientu savu pasūtījumu nākas gaidīt krietni vien ilgāk. :( Skumji, jau 5 mēnesi uz matrača gulēt, gaidot gultu. Paldies Jums Geko.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes