LV RU
www.sudzibas.lv Fontaine DeliSnack Riga Nekvalitatīvs serviss

Fontaine Delisnack - Nekvalitatīvs serviss

Gribēju padalīties ar savu 1. janvāra pieredzi pasūtot ēdienu Fontaine Delisnack. Pasūtījām 2 vistas burrito, parastos frī un frī ar čili un sieru + 2 kolas.Piegāde kā parasti Delisnack lēna, bet tas loģiski saprotams, ir taču 1. janvāris. Un tad pienāca brīdis, kad saņēmām pasūtījumu. Kā regulāram klientam no Delisnack pasūtot reizi mēnesī ir gadījies redzēt visādus brīnumus, bet ko tādu saņēmu pirmo reizi. 1. Delisnack uzcītīgie rūķi bija aizmirsuši pievienot fri, Šo gan pamanīju tikai tad, kad piegādātājs jau bija prom. Sazvanoties ar operatoru visu izstāstīju, un apsolīja situāciju risināt, bet tā arī neviens ne pārzvanīja ne ko atveda. Rezultāts - 1 frī.2. Atverot siera čili frī, visi frī, kas atrodas augšpusē apdeguši melni. Tā kā ogle nav īpašā cieņā tad rezultāts jau šobrīd - 2 frī. 3. Pasūtot Burrito lūdzām lai taisa vienu parastu un vienu neasu. Tiekot līdz pusei tā arī atšķirību nevarēja atrast, kurš parasts, kurš neass. 4. Un kad jau bijām samierinājušies ar zudušajiem frī un aso/neaso burrito, konstatējām, ka otra puse burrito maizītei ir sadedzināta. Slēdziens - pirms piegādes vienmēr pārliecināties, kas tiek atvests, ieteiktu pat atvērt vaļā un paskatīties vai nav sadedzināts, kā mūsu gadījumā. Un skumji bet diemžēl Delisnack ir zaudējis savu kvalitāti, tādēļ turpmāk izvēlēšos citas alternatīvas un iesaku arī jums nepasūtīt ēdienu no Delisnack.

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes