www.sudzibas.lv Fly Travel Sūdzība par maldinošu komercpraksi un nekvalitatīvu pakalpojumu no SIA “Fly Travel” puses

Fly Travel - Sūdzība par maldinošu komercpraksi un nekvalitatīvu pakalpojumu no SIA “Fly Travel” puses

Vēršos ar sūdzību par tūrisma uzņēmumu Sia “Fly Travel” saistībā ar man sniegtu nepatiesu informāciju un būtisku pakalpojuma neatbilstību, kas būtiski ietekmēja manas tiesības kā patērētājam un radīja man finansiālus un emocionālus zaudējumus.
Meklējot piemērotu ceļojumu, redzēju “Fly Travel” reklāmu internetā un sazinājos ar uzņēmumu, norādot, ka esmu gatavs doties ceļojumā jau nākamajā dienā. Sākotnēji man piedāvātie ceļojumi neatbilda manām vēlmēm gan ilguma, gan viesnīcas man neuzrunāja, gan Cenas ziņā. Tomēr vēlāk saņēmu jaunu piedāvājumu, kurā uzmanību piesaistīja viena viesnīca. Es pieprasīju vairāk informācijas ar interesējošo viesnīcu un “fly travel” pārstāve teica, ka tā esot 5 zvaigžņu viesnīca. Ņemot vērā šo apgalvojumu, kā arī ceļojuma cenu un ilgumu, piekritu piedāvājumam un apmaksāju ceļojumu pilnā apmērā.
Tomēr pēc ierašanās galamērķī, jau viesnīcas reģistratūrā sastapos ar neapmierinātiem viesiem saistībā ar numuru tīrību, un mans saņemtais numurs bija netīrs un acīmredzami neatbilda solītajam līmenim. Veicot papildu pārbaudi, konstatēju, ka šī nav 5 zvaigžņu viesnīca, bet gan 4 zvaigžņu. Tādējādi man tika sniegta nepatiesa informācija, kas tieši ietekmēja manu lēmumu izvēlēties šo konkrēto ceļojumu.
Tūlītēji sazinājos ar “fly travel” pārstāvi, lūdzot atrisināt situāciju un nodrošināt citu viesnīcu, tomēr saņēmu atteikumu un noraidījumu piedāvāt citu viesnīcu vai risinājumu. Tā vietā man nācās meklēt iespējas pavadīt laiku ārpus viesnīcas, kas nozīmēja papildu izdevumus, piemēram, transportam līdz pilsētas centram un atpakaļ uz viesnīcu. Mans atvaļinājuma mērķis bija atpūsties pie baseina un jūras, nevis domāt, meklēt un maksāt par papildus pakalpojumiem.
Turklāt viesnīcā man izsniegtais reģistrācijas dokuments saturēja neprecīzu informāciju — norādīta nepareiza valsts, no kuras es ierados, kā arī nepareizs reģistrēšanās datums. Tas raisa bažas par iespējamām nelikumībām arī no viesnīcas puses, par ko būtu jāveic atsevišķa pārbaude.
Uzskatu, ka sia “fly travel” rīcība ir maldinoša komercprakse, pārkāpjot patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas, kā rezultātā tika būtiski ietekmētas manas tiesības kā patērētājam, un tika izbojāts mans atvaļinājums.

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes