LV RU
www.sudzibas.lv Ferratum slikts serviss

Ferratum - slikts serviss

Sākšu ar to, ka jā, pats zinu, ka pats vainīgs sapinoties ar nebanku aizdevējiem. Bet tajā reizē bija nepieciešamība pēc līdzekļiem ārkārtas gadījumam - remontam (nevis kādai elektronikai ar kuru pašikoties) tā kā oficiāli biju strādājis 2 mēn, tad bankas atteica, bankas grib lai vismaz pus gadu-gadu esi nodokļu maksātājs. Tā nu iekritu ferratum nagos. Paņemti 2000€, iedoti, avārijas remonts veikts.
Maksāju vienmēr laikā pat 20€ vairāk ne kā minimālā summa jo varēju. Pēc gada diemžēl uzņēmumā štata samazināšana tai skaitā arī es.
Nu ne ko iestājos bezdarbniekos, saņemu niecīgo bezdarbnieku pabalstu, meklēju darbu. Bet visus maksājumus vairs nevaru savilkt kopā.
Kādu nedēļu pirms ferratum maksājuma zvanu, izstāstu savu situāciju, info operatore pārbaudot manu statusu Saka, par cik neesmu kavējis, tad galvenais samaksājiet vismaz 50% no minimālās summas, automātiskie paziņojumi nāks jo tos viņi nevar atslēgt, bet viņa atzīmēšot ka esmu sazvanījies un ka man ir šāda situācija. Un tālākas darbības nesekos.
Minimālā summa 160€, samaksāju 100€, paliek 60. Katru dienu nak gan sms gan e-pasta paziņojumi.
Ceturtajā dienā man zvana no kavētāju nodaļas, es visu izstāstu, ka zvanīju man teica tā izdarīt un mani nesniegšot tālākam darbībām. No darbinieku puses intonācijā jau dzirdu ka viņam ir pilnīgi vienalga un protams, ka viņš noliedz. Ka viņiem nav tādas 'daļējas' samaksas politikas un ka minimālais maksājums ir obligāts minimālais maksājums.
Es saku ka īres maksa lai jumts virs galvas un maize uz galda lai es nenomirtu un jums maksātu prioritāri ir svarīgāk nekā jūsu minimalais maksājums...
Tā nu saruna beidzās, no ferratum puses ka šodien jasamaksā nesamaksātā summa, no manas puses, ka nevaru samaksāt.
Pēc 2 dienām zvana no parādu piedziņas nodaļas. Kaut kāda jeļena un brauc man augumā jau ar pirmajiem vārdiem, it kā es būtu kāds noziedinieks.
Es prasu, ko darīt, ja nevaru samaksāt? !
- 'jums ir jādomā, kā atmaksāt savas saistības, nevis mums! Un ja neatmaksāsiet šodien, tad es iesniegšu jūsu lietu tālāk, un tad jūs redzēsiet kur Vēži ziemo! '

jā tieši šādi viņa ar mani runāja un teica, ļoti nepatīkamā uzbrauciena intonācijā! It ka es būtu pēdējais s. Da brālis un viņa boss.

Es vienkārši šokā! Saprastu ja nebūtu maksājis jau no pirmā mēneša, bet vienmēr laikā maksātājs un pat vairāk un šāda attieksme līdz ko nesamaksā pārdesmit eiro vērtībā...
Tajā dienā aizņēmos no drauga un samaksāju 63€ (klāt uzaugušie kavējuma procenti)
pēc šī noteikti nepatīkamā gadījuma esmu jau pāris menešus pārkreditējies un sedzu šo maksājumu ar daudz mazāku % likmi citā kantorī.

Nevienam neiesaku ielaisties nebanku aizdevējos, jo īpaši ferratum! Pilnīgākie meļi un reketieri, kuri vispirms melo sakot ka viss ir labi, dod nepatiesu informāciju un ka neesi samaksājis maksājumu, viņiem klients ir nekas... Indivīds no kā izžmiegt naudu

iedomājaties 2000€ aizdevums, ik mēnesi maksāju 220€, bet pēc 12 men joprojām pamatsumma bija 1600€. Tas ir vāks!

Žēl, ka mūsu valsts likumdošana ir tik maiga pret nebanku aizdevējiem. Esiet gudrāki un turieties pa gabalu no viņiem visiem it īpaši ferratum!

01.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Ferratum Support Pārstāvja atbilde 03.02.2020

Vispirms vēlamies norādīt, ka ir praktiski neiespējami detalizēti komentēt anonīmu problēmsituācijas izklāstu – līdz ar to mums nav iespējams identificēt konkrēto gadījumu un sniegt izvērstākus komentārus par to. Tomēr neskatoties uz to, vēlamies uzsvērt, ka sūdzībā izskanējušie apgalvojumi ir tendenciozi un visticamāk ne līdz galam patiesi.

Proti, uzņēmumā esam definējuši skaidru un stingru klientu apkalpošanas politiku, kas tiek ievērota un tiek veikts regulārs tās kvalitātes monitorings, kas sūdzībā aprakstīto situāciju padara faktiski neiespējamu. Pirmkārt, kad klientam rodas problēmas ar savu saistību izpildi, ar viņu kontaktējas Ferratum darbinieki un cenšas rast abām pusēm izpildāmu un saprotamu situācijas risinājumu. Klienti atkārtoti tiek tieši uzrunāti tikai gadījumos, kad savas saistības un solījumus turpina nepildīt. Otrkārt, no apraksta arī izriet, ka esam klientam piedāvājuši samazināt ikmēneša maksājumus, kas arī ir viens no pamata risinājumiem šādu situāciju gadījumā. Treškārt, visa aktuālā un nepieciešamā informācija par saistību izpildes statusu ir pastāvīgi pieejama ikviena klienta profilā (t.sk. arī e-pasta rēķinos, līgumā) – līdz ar to pārmetumi par uzņēmuma īstenoto klientu apkalpošana politiku, mūsuprāt, ir nepamatoti.

Lai gūtu pārliecību, ka šajā gadījumā no savas puses esam rīkojušies atbilstoši, aicinām sūdzības sniedzēju atsūtīt mums savu kontaktinformāciju

K

Komentāri (6)

NeWVeL 01.02.2020

eiropa tadus sudus nav

BondsBonds 01.02.2020

Jo vieglāka nauda, jo vairāk zemūdens akmeņu.

A Artūrs Dante 02.02.2020

Ak šausmas lasu un domāju - nu kāpēc bija jātaisa pārkredetitācija citur...tā ir tikai un vienīgi zemē izsviesta nauda ...jo pēc pārkreditācijas (restrukturizācijas) viss ko Jūs jau esiet samaksājis ir kaķim zem astes.
Iesaku palasīt https://www.sudzibas.lv/paradu-piedzinas-kantori-un-atrie-krediti-sludinajums-c673769 , ko es domāju par šiem augļotājiem.
Jūsu gadījumā vajadzēja pavisam vienkārši saprast, ka Jūsu un Jūsu ģimenes intereses ir pirmajā vietā, viņi pēdējā aiz svītras un apstādināt JEBKĀDAS iemaksas. Vienīgais, kas notiktu Jūs tiktu "melnajā sarakstā", bet ticiet vai nē tas ir tikai pozitīvi :)
Parādu piedzinēji - un, ticiet man ar viņiem ir ļoti jautri, ar viņiem vajag runāt nevis kā ar cilvēkiem, bet kā ar radījumiem, kuriem galvā ir nevis smadzenes, bet pied**** :)

D doperis 14.05.2020
Krāpšana,apvārdošana

Netaisos stāstīt visu stāstu, bet lai arī, cik traki vajadzēs naudu. NEKAD neņemiet no viņiem, viena liela facade tur notiek. Veiksmi.

S Sudzibas.lv Admin 03.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

л Люба Шернинс 11.09.2020

Делаю выплаты каждый месяц. По выпискам я уже заплатила достаточно, а как зайду посмотреть сколько осталось, постоянно одна и та же сумма остаётся. Даже наоборот растёт. Дозвонится до банка невозможно, номер в конце 023, постоянно скидывает, ощущение, что заблокировали, сумма была на 1000€, сейчас должно быть не ещё то 800 точно. Итог 970
Где деньги? Выплаты есть

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes