Ferratum - Krāpšana

Krāpšana pilna apmērā! Veicu maksājumu no meitas konta, maksājuma mērķi norādīju savu personas kodu, kas tiek prasīts pie maksājuma reģistrēšanas lai maksājums tiktu veikts uz īsta cilvēka varda. Šis krāpnieku kantoris apgalvo kad nekādu maksājumu nav saņēmusi kaut gan nosūtīju gan neskaitāmus e-pastus ar maksājuma uzdevuma kopijām kad maksājums ir veikts un pēc liguma noteikumiem ir ievadīts maksājuma mērķis korekti ar savu personas kodu lai identificētu maksājumu. Viņi šo naudu ir reģistrējusi nevis ka mana kredīta atmaksu bet meitas kredīta atmaksu. Ka var reģistrēt maksājumu citam cilvēkam ja maksājuma mērķi ir norādīts personas kods kas veic kredīta samaksu. Tad sanāk kad es nedrīkstu skaitīt no neviena cita konta nummura savu maksājumu ka tikai no sava jo tad maksājums aiz skaitās uz cita cilvēka varda. Tad kāpēc man ir jānorāda maksājuma mērķi savs personas kods ja tas netiek ņemts vērā. Nekad nav bijušas problēmas vienmēr esmu skaitījusi no meitas konta un maksājums tika reģistrēts, tagad pēkšņi aizskaitijusi manu naudu pilnīgi cita cilvēka kredīta segšanai kaut gan maksājuma mērķi norādīju visu pareizi! Darbiniece ļoti nelaipna, apgalvo kad nekādu maksājumu nav saņēmusi! Krāpšana vistīrākā, grib lai cilvēki maksa procentus kaut gan rekinu ir samaksājusi! Iesniedzu sūdzību gan ptc kur viņi arī saskata krāpšanu, jo liguma noteikumos nav rakstīts kad nedrīkst skaitīt no cita konta jo maksājumu identificē pēc maksājuma mērķa gan vērsīšos ar pieteikumu tiesa! Šai firmai vienreiz jābeidz krāpt cilvēkus! Neiesaku nevienam sadarboties ar šiem cilvekiem!

17.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Ferratum Pārstāvja atbilde 18.04.2019

Sveicināti!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un radušos situāciju.
Konstatējot, ka maksājums pievienots tai personai, kura veica maksājumu, nevis Jums, Ferratum Bank veica korekciju un maksājums ir ievadīts atbilstoši maksājuma mērķī norādītajai informācijai. Pilnā apmērā veiktais maksājums ir ieskaitīts kā Jūsu ikmēneša maksājums.

A

Komentāri (6)

K Klientamnavtaisnība 17.04.2019

Ja par meitu ir samaksāts - lai viņa jums to naudu iedod, un tad jūs parskaitat par sevi.

A Antra555 17.04.2019

Klientam ir taisniba! To apstiprina arī ptc un jurists. Par meitu nav samaksāts , jo neesmu pat vinu maksājusi un maksājuma mērķi nav norādīts meitas personas kods bet mans personas kods, jo maksājumu identifice pēc maksājuma mērķa nevis konta nummura! Maksājuma mērķi ir jānorāda maksātāja personas kods kas tika arī darīts un nosūtīta jums maksājuma uzdevuma kopija kura ir norādīts mans personas kods makdajuma mērķi ka pieprasa liguma noteikumi. Jūs parkapjat liguma noteikumus šobrīd un neiverojat tos. Ka ir redzams mak jus turpinat savas kļūdas neatzīt un ņirgājaties par cilvekiem! Meitai nav man nekas jāskaita, jo es esmu aizskaitijusi jums sava rēķina samaksai kad ir redzams maksājuma mērķi! Izskatas kad būs labs sižets bez tabu!

A Antra555 17.04.2019

Šo absurdu noteikti publicēšu talak! Jūs pat dāvās atbildes ka redzams publiskojat pārkāpumu no savas puses un ar to lepojaties! Tad lai iet vaļā gan par Facebook ar visiem pierādījumiem un bez tabu, tad varbūt labosiet savu kļūdu!

K Klientamnavtaisnība 18.04.2019

Kas - jūs? Jūs varbūt esat tik s t u l b s ka padomājāt, ka šī ir firmas atbilde? Galīgi prātu izkūkojāt.

L Liga Kalnina 17.04.2019

Sazinies ar banku,lai atcel maksajumu,to var izdarit 5 dienu laika, ja kompanija nav nemusi vera un neredz maksajuma merki kam tiek parskaitita nauda bet maksa uz savu galvu cita kreditus vadoties pec konta nmr nevis maksajuma merka lai maksajums tiktu identificets pareizi tad ar rakstisku iesniegumu versies banka kad nauda ir novirzita citam merkim nevis tam kas ir minets maksajuma uzdevuma, tada veida dabusi atpakal naudu kuru si kopmanija nav novirzijusi patiesajam merkim ka klients ir Noradijis bet citam cilvekam.Parkapums patiesiba ir lies in ieteiktu verities ari bez tabu ar visiem pieradijumiem,varbut tad beidzot sis kapnieku kantoris beigs apkrapt cilvekus. Jo maksajumu identifice tikai pec maksajuma merka

A Antra555 17.04.2019

Tā arī darīšu, jo kā noskaidroju maksājumu identificē tiešām tikai pēc maksājuma mērķa. Par cik maksājuma mērķī bija norādīts pareizs personas kods kas veic maksājumu, tad kompānijai nebija nekāda pamatojuma maksājumu novirzīt citam mērķim/citam cilvēkam kas nav minēts maksājuma mērķa uzdevuma. Sazinoties ar ferratum operatori ari viņa brīnījās kad tā nevajadzētu būt un nesaprata kas strādājot tajā nodaļa un kāpēc pieļauj šādas kļūdas. Sazinoties ar otru operatori no inkasso nodaļas saņemu tik nelaipnu atbildi kad neesot nekādu naudu saņēmusi, kaut gan esmu nosūtījusi gan visus pierādījumus e-pasta ar maksājuma mērķi kad maksājums ir veikts. Acīmredzot vēlas iedzīvoties uz procentiem un vinu darbības ir saskatāma visstiraka krāpšana!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes