Ezerkrasts - "Ezerkrasts"

Viesu nams "EZERKRASTS" -, budjte vnimatelni., v etom zavidenije obsluga, sostojanije nomerov, kuhnja - tjanet maksimum na 1/zvezdu., a vot gonor vladelici i ceni -prjam kak v 5/zvezdochnom dlja vip person., a samoje glavnoje budjte vnimateljni, kogda budete osvobozhdatj nomer., t.k ostavshijesja veshi- ne vozvrashjajutsja.ochenj zhalj, chto nash prazdnik provedennij v etom zavidenije ne udalsja., ostalisj ochenj negativnije emocii

N

Komentāri (7)

S spodra 01.05.2011

tāda miskaste, ar tik zemu apkalpošanas līmeni, daudzi kaimiņi no blakus mājām ir tā ieberzušies gribot nosvinēt pie šitās kurvas, kas baigo saimnieci tēlo ... tie kolēģi, kas mēģinājuši strādāt - lielākoties uzmesti, jo tā dura uzskata, ka jāpriecājās vien par to, ka ļauj pastrādāt :)))) nevienam neiesaku šo vietu, ja negribat sabojāt sev un citiem svētkus !!!

Z ZINAIDAKOVALEVA 20.07.2011

17, 07, 2011 отмечали свадьбу сыну, стыдно перед гостями, стол настолько бедный, вместо 18 лат накрыт максимум на 3, 5, еда что и была невкусная, продукты не свежие не советую там что нибудь отмечать, хозяйка с большим гонором, номера гостиничные никакие, белье не чистое, а деньги взяли немалые, после оговоренного времени нельзя даже на веранде находиться-30 лат в час, что бы подышать воздухом, да еще пропали вещиютак что ничего без присмотра не оставляйте, не найдете потом

Z ZINAIDAKOVALEVA 20.07.2011

такое впечатление, что нам поставили на стол все, что осталось с предыдущей свадьбы от 16, 07, 2011

S svetlana 20.07.2011

Mi toze otme4ali tam svadjbu v 2007 godu bilo ne ploxo, no kuxnja bila po nawim receptam, a vse 4to bilo iz ix menju estj bilo ne vozmozno.

E Ezerkrasts 05.02.2013

Labdien, cienījamie Dāmas un Kungi!
Mani sauc Maksims Kučajs, es esmu atpūtas kompleksa „Ezerkrasts” vadītājs, sākot ar 2012. gada 1.maiju.

Diemžēl, tā ir sanācis, ka šajā saitā ir izvietotas sūdzības un komentāri par kompleksu „Ezerkrasts”.
Visas sūdzības, kuras šodien var redzēt šeit, attiecas uz periodu pirms manas vadības.
Es savukārt rakstu Jums šo vēstuli, lai Jūs varētu izprast izmaiņas, kuras ir veiktas „Ezerkrastā”, sākot ar 2012.gada maiju, kad es uzņēmos uzņēmuma vadību.

Pirmais, ko es izdarīju uzsākot darbu kompleksā - es veicu pilnu personāla pāratestāciju un pieņēmu darbā jaunus darbiniekus. Šodien kompleksā strādā absolūti jauns kolektīvs.
Banketu un restorāna ēdienkarte tika mainīta pilnībā. Uz doto brīdi tās 100% atšķirās no iepriekšējām.
Kompleksa remontā ir ieguldīti ievērojami līdzekļi, lai aprīkotu kompleksu un tā teritoriju ar visu nepieciešamo, ērtai un patīkamai laika pavadīšanai.
Ar mūsu jaunā kompleksa darbības uzsākšanu šajā internet vietnē nav parādījusies neviena jauna sūdzība.
Mūsu sadarbības partner internet vietnēs, no kurienes mūs apciemo daudzi ārvalstu klienti, ir daudz pozitīvas atsauksmes par mums.
Mūsu kompleksā tiek rīkoti lieli pasākumi, kuru pasūtītāji ir tie cilvēki, kuriem mūsu kompleks tika ietekts (ar labām atsauksmēm) no citiem mūsu klientiem.

Cienījamās dāmas un godātie kungi.
Tas, ka mūsu kompleksa viesiem agrāk ir bijis iemesls rakstīt sūdzības ir ļoti slikti!!!
Tieši tāpēc es personīgi garantēju Jums, ka vairāk nevienam no “Ezerkrasts” neradīsies iemesls izvietot sūdzības vai negatīvas atsauksmes par krāpšanos, par necieņu pret klientiem, par nesvaigiem produktiem...
Es esmu gatavs garantēt Jums to tāpēc, ka ļoti labi saprotu, jo labāk mēs apkalpojam banketus vai kompleksa viesus jo lielākas ir iespējas, ka viņi neaizmirsīs pastāstīt par mums saviem draugiem, radiem un paziņām, bet tie savukārt jau ir potenciāli jaunie klienti.
Es ļoti rēķinos tieši ar šādu reakciju: ka viens cilvēks nodod otram...
Es, protams, varētu nomainīt kompleksa nosaukumu, bet godīgi sakot, gribu, lai viesnīcas saglabā šobrīd esošo nosaukumu.
Es ļoti ceru, ka Jums būs vēlēšanās un iespēja apciemot mūsu kompleksu un pašiem personīgi pārliecināties par pozitīvajām izmaiņām.
Vēlreiz personīgi vēlos atvainoties visiem viesiem, par iepriekšējo komleksa kolektīvu, un ceru uz Jūsu sapratni.

Ar cieņu,
Kompleksa vadītājs „Ezerkrasts”
Maksims Kučajs
Mob: +371 26688266

S sSourkova 07.05.2013

Очень рады, что нашли эту гостиницу. Побывали уже неоднократно и не перестаем радоваться хорошему обслуживанию, качеству сервиса и просто хорошему отношению. Хорошо и уютно, приятные и вежливые ребята. Я бы тут жила :)

R raivis1984 14.05.2013

par viesnīcu mums ir palikušas visjaukākās atmiņas: atsaucīga adminidtratore Irina un pārējais apkalpojošais personāls, jauka un skaista daba, ezers; patīkamas cenas un apkalpošana visaugstākajā līmenī Ezerkrasts !!
ar cieņu, Raivis

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes