LV RU

AtrisinātaEvelatus - Krāpšana

Pirms astoņiem mēnešiem veikalā Evelatus nopirku mobīlo telefonu. Pēc kāda laiciņa lietošanas rezultātā telefona stikliņā parādījās plaisa, telefonam viss bija kārtībā un darboties netraucēja, taču tā bija virsū priekšējai kamerai, līdz ar to izlēmu telefonu aiznest uz veikala Evelatus servisu- smartserviss, kur par 100 eiro nomainīja stikliņu. Tagad, kad kopš remonta pagājis pus gads pēkšņi pārstāja darboties telefona displejs, uz telefonu varēja pazvanīt un viss iekšēji darbojās, taču ekrāns neko nerādīja. Aiznesu telefonu vēlreiz uz šo pašu Smartserviss remontu uz garantiju. Pēc 30 darba dienām piezvanīja no remonta un paziņoja, ka garantija atcelta, jo viņi savām detaļām- jaunajam ekrānam dodot tikai 2 mēnešu garantiju. Un tā, kā šie divi mēneši ir pagājuši, telefonam vairāk nav garantijas . Remontā piedāvāja atkal telefonam mainīt ekrānu par 100 eiro, ar 50% iespējamību, ka jaunais ekrāns strādās. Cik esmu runājusi ar citiem ļoti daudziem tā ir gadījies. Šajā remontā speciāli ieliek brāķētas detaļas, kas strādās dažus mēnešus, lai cilvēki maksātu par vēl remontiem pēc tam.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 30.09.2018

Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Atbilde no Evelatus Pārstāvja atbilde 03.05.2019

Sveicināti!

Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.

Ar cieņu,
Evelatus

Komentāri (2)

Og Ogoooooooo 17.05.2018

Man tas pats, nopirku jaunu telefonu un pēc 5 dienām pilnībā neiet, var dzīvot un skaidroties šai veikalā, negrib neparko nest atbildību!

Dainis 18.05.2018

Drīzāk, Ķīniešu detaļas liek, tā daudzi dara.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes