www.sudzibas.lv Euronics Krāpšana, slikts serviss, brāķēta prece

Euronics - Krāpšana, slikts serviss, brāķēta prece

Iegādājos kafijas automātu Euronics Alfas veikalā, diemžēl garantijas laikā prece uz garantiju bija jāved trīs reizes, pie otrās reizes jau minēju, ka nevēlos saņemt atpakaļ preci, bet vēlos saņemt atpakaļ naudu, pārdevējs minēja, ka pie trešās garantijas reizes varēšu saņemt atpakaļ naudu. Protams tie bija tukši vārdi. Griežoties veikalā trešo reizi garantijas laikā alfas euronics veikala vadītājs atzīst, ka mums nav paveicies un prece ir brāķēta, bet viņi izpildot likumu salabojot šo preci.
Neiesaku iegādāties šeit tehniku, tirgo brāķētas preces un ja ir brāķēts neuzņemas par to atbildību!

17.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (2)

Chikibriki 17.08.2022

Preci ražo, ražotājs nevis veikals un jebkurai precei var būt brāķis, tapēc jums ir divu gadu garantija, nesaprotu kur problēma? laikam jau jūsu mazajā galviņā..

M Mārtiņš Moors 17.09.2022

Man ir pilnīgi pretēja pieredze. Euronics ir ļoti labs un kvalitatīvs klientu serviss. Jā, arī man ir gadījies vest preci garantijas laikā atpakaļ, bet vienmēr tas ir atrisinājies pozitīvi un konstruktīvi, bez negācijām. Vislabāk klientu serviss parādās tad, kad kaut kas nenotiek tā, kā iecerēts. Tā bija arī man - atveda bojātu preci (ledusskapi, pirku interneta veikalā), ar vizuāliem defektiem. Euronics klientu servisā pat nemēģināja vainu novelt uz mani. Paši noorganizēja preces apmaiņu. Manuprāt, bija perfekta un laipna komunikācija un rezultātā man ir prece bez defektiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes