www.sudzibas.lv Elektronika serviss Slikts serviss, drausmīga apkalpošana

Elektronika Serviss - Slikts serviss, drausmīga apkalpošana

Salūza telefons LG Nexus 5x, rezultātā uzzināju, ka telefons nestrādā rūpnīcas defekta dēļ. Nākamajā dienā aizbraucu uz tā saucamo "Elektronika-serviss", kur pret mani izturējās kā pret neko un ka viņiem neinteresē nekas, ko es saku. Tad izstāstīju savu problēmu pieņemējam, kurš pat neklausījās ko es saku, pētīja manu telefonu ar lūpu. Pēc ilgas izpētes teica, ka remontā būs atteikts, jo uz plastamasa korpusa ir niecīgs skrāpejums, kas it kā ir ietekmējis telefona darbību un dēļ tā ir radies mehāniskais bojājums, Protams, man palika smieklīgi no tā, ko man teica un es uzstājīgi teicu, lai tik un tā pieņem. Tad vēl aiznesa telefonu pie meistara Maihaila Tihonova, kas apliecināja ka ir rūpnīcas defekts, bet labot netaisās, jo ir skrāpējums. Es tik un tā nodevu telefonu remontā, kuru galu galā pieņēma un nākamajā dienā paziņoja, ka esot sataisīts. Aizbraucu saņemt preci un izrādījās, ka remontā ir atteikts. Kad braucu uz galveno servisu skaidroties, man parādīja bildes ne mana telefona, kuru dēļ man atteica. Izrādījās, ka atteica pēc viltotām bildēm un vēl pieteica, ka es esot saremontējis savu telefonu, lai aiznestu vēlreiz uz remontu un viņš būtu kā jauns. Nē, nu smieklīgi.
Nevienam neiesaka pasūtīt preces, kuru garantijas serviss ir Elektronika-serviss. Apkalpošana šāusmīga, attieksme kā pret neko un vēl vaino Jūs.

Papildināts emucccc 05.07.2017

Un vēl gribētu pievienot, ka esmu rakstījis LG Latvia pārstāvim, ka viņi pārdod telefonus ar defektu un servisā atsaka skrāpējuma dēļ, uz ko man atbildēja, ka LG Latvia pilnīgi uzticās servisam.

E

Komentāri (2)

TasEsLV 06.07.2017

Ja esi 100% pārliecināts ,ka tas skrāpējums nav būtisks un bildes viltotas - samaksā neatkarīgam ekspertam un ar neatkarīga eskperta slēdzienu (ja tev tas ir pozitīvs) vērsies PTAC vai pie elkora vēlreiz - vai protams ,ja ir vēlme vienmēr var pēctam tiesāties - patīkams process nebūs, bet ja tev ir taisnība tad veids kā panākt taisnību un ,lai elkors sajūt sekas.

T Tong Po 07.07.2017

Pērkot nākamo telefonu ņem vērā, ka šāda attieksme, kad atsaka garantiju dēl maznozīmīgiem korpusu skrāpējumiem ir ļoi raksturīga Samsung un arī Tava telefona ražotājam.
Serviss šeit nav pie vainas, jo serviss tikai rīkojas pēc vadlīnijām un noteikumiem, kādus viņiem pasaka ražotājs. Tici man, serviss ļoti labprāt visu ko var remontē pa garantiju, jo par darbu viņam maksā ražotājs. Garantēti maksā, bez atlaižu prasīšanas, kavējumiem, utt.
Pērkot nākamo telefonu izvēlies citu ražotāju un miers!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes