www.sudzibas.lv Elektronika serviss Ļoti slikts serviss

Elektronika Serviss - Ļoti slikts serviss

Ar nožēlu jāatzīst, ka risinājumu elektronika servisā, joprojām, neesmu radusi.
Tātad:
1) 2022. Gada 13. Aprīlī Sia"Pta" iegādājos cepeškrāsni Kaiser Eh 6306 rs (pielikumā)
2) 2022. Gada 21. Novembrī tika pieteikts remonts (garantijas) ,
3) 2022. Gada 23. Novembrī ieradās meistars, konstatēja faktu (cepeškrāsns nedarbojas) ,
teica, ka jāmaina vadības panelis (brīdināja, ka detaļas gaidīšanas periods ir 3-4 nedēļas) .
Nekādu aktu, vai atzīmi garantijas talonā (par to, ka ir bijis un konstatējis bojājumu)
meistars nesastādīja un neveica.
4) pacietīgi gaidījām līdz 2023. Gada 4. Janvārim (interesējāmies atkārtoti) .
5) 2023. Gada 06. Janvārī pēc plkst. 14.00 ieradās meistars,
no pilnīgi jauna iepakojuma izņēma jaunu vadības paneli, nomainīja, bet cepeškrāsns tā arī strādāt nesāka. Viņš atskrūvēja visus iespējamos paneļus, pārbaudīja vadus, to savienojumus, visu ko var pārbaudīt, diemžēl pozitīva rezultāta tā arī nebija.
Tā kā bija jau piektdienas pēcpusdiena meistars teica, ka risinājums būs tikai pirmdien 09.01.2023 līdz pusdienlaikam (sazināsies ar klientu) .
6) 09.01.2023 - no meistara nav info. , arī sazvanīt nav iespējams!
7) 09.01.2023 plkst.14.25 tika veikts zvans uz servisu - nr. +371 67717060, kur operators, skaidrā latviešu valodā teica, ka informācija ir nodota atbildīgajam menedžerim, un rīt 10.01.2023 ap plkst.12.00, droši varu zvanīt, noteikti būs atbilde (ja atbildīgā persona nebūs sazinājusies jau iepriekš) .
8) diemžēl, 10.01.2023 plkst.12.14 joprojām nav skaidrības.
Kā izrādās servisa datu bāzē nav pat nomainīts statuss (nav veikta atzīme par to, ka meistars 06.01.2023 ir bijis pie klienta un veicis remontdarbus cepeškrāsnij.
9) operators atkal nodod info. Atbildīgajam menedžerim un Sola šodien (10.01.2023) atzvanīt.
Protams zvans neseko!
10) 12.01.2023. - zvanu atkal.
Operators (ar kuru jau runāju pirmdien 09.01.2023) atkal ir pārsteigts par to, ka nav veiktas atzīmes viņu sistēmā, un atkal (jau trešo reizi) nodos informāciju atbildīgajam menedžerim.
Cīņa ar vējdzirnavām!
Diemžēl, šis ir ļoti slikts serviss - nerod risinājumu, bez pamata tiek novilcināta problēmas risināšana, racionāla komunikācija ar klientu
nenotiek!
Joprojām nezinu kas ir ar cepeškrāsni,
vai atbildīgie menedžeri ir informēti par situāciju,
vai serviss vispār meklē risinājumu? !
Ar ļoti lielu pacietību gaidu jau 1 mēnesi un 3 nedēļas!

12.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes