LV RU
www.sudzibas.lv Eko Logi Termiņu neievērošana, pārmaksa, naudas izspiešana

Eko Logi - Termiņu neievērošana, pārmaksa, naudas izspiešana

Pasūtīju firmā "Eko Logi" lodžiju iestiklošanu. Rezultātā dabūju daudz problēmu:

1. Meistars nepareizi noņēma izmērus. Kad saka uzstādīt, konstatēja ka dažādas detaļas nav derīgas. Meistars, kurš noņēma izmērus, instalācijas brīdī firmā jau nestrādāja. Kantorī man tā arī teica – meistars pie mums jau nestrādā, visi jautājumi pie meistara un tās ir tikai Jūsu problēmas! Rezultātā bijis spiests pasūtīt jaunas detaļas uz vairāk nekā 100 latiem un uz sava rēķina.

2. Reāla uzstādīšana notika 2.5 nedēļas vēlāk nekā solīts. Uz maniem jautājumiem par uzstādīšanas termiņiem menedžere nespēja korekti atbildēt, meloja un nevēlējās vispār par to runāt. Problēmu izdevās atrisināt tikai pēc zvana firmas īpašniekam.

3. Uzstādīšanas kvalitāte varētu būt labāka. Ir kaudze nepatīkamu sīkumu kvalitātes ziņā. Kā uzzināju vēlāk, es neesmu viens, kam ir līdzīgas problēmas. Firmā strādā viduvēji speciālisti, kvalitāte nav viņu prioritārā lieta.

4. Mēģināju sarunāt vismaz kādu kompensāciju par sagādātajām neērtībām, jo, galu galā, esmu pārmaksājis vairāk nekā simts latu. Tomēr menedžere Natalija Suvorceva nosūtīja brīdinājuma vēstuli manam tēvam (!), gados vecākam cilvēkam, gan arī bombardēja viņu ar zvaniem lai izspiestu naudu. Kauns un negods!

Firmas īpašnieks tika informēts par menedžeres darba paņēmieniem, tomēr - nekādas reakcijas. Šī menedžere joprojām strādā firmas Rīgas filiālē, Spulgas ielā 25, Ziepniekkalnā. Šī menedžere joprojām pieņem pasūtījumus, maldina klientus un izmanto netīras metodes savā darbā.

Pēc mana viedokļa, firma Eko Logi ne tikai nespēj nodrošināt pakalpojumu kvalitāti, bet arī izmanto netīrus paņēmienus darbā ar klientiem. Esiet piesardzīgi!

R

Komentāri (4)

K kalnina liene 09.08.2014

Joprojām strādā šī menedžere un ļoti cūciska attieksme!!!

O outlook 09.08.2014

Paldies par brīdinājumu, man pazinām bija līdzīgi.

A AITA 23.09.2014

Iemaksāju 50 % no pasūtījuma summas ( 200 eiro), jau divas nedēļas pagājušas bet logu nav un pasūtījuma pieņēmēja nevar pat pateikt kad tie būs. Pievērsiet uzmanību LĪGUMAM -firma par katru kavējuma dienu maksā tikai 0.01 %, manā gadijumā tikai 0.22 eiro dienā ( smieklīga summa ) ...tātad var kavēt termiņu 5 gadus līdz tiks sasniegta mana iemaksātā summa, tikpat kā bezprocentu aizdevums ! Bet, ja laikā nevarēsiet sagaidīt meistaru, tad par katru nokavēto dienu maksāsiet 9 eiro, Līgumu lauzt nevarēsiet, jo tad visu iemaksāto naudu zaudēsiet. Tātad gaidīsiet viņus kuru katru dienu kaut vai 5 gadus .

T tranzistors 27.05.2015

Tikai ne pie viņiem! EKO LOGI kantorim ejiet ar līkumu.
1- Termiņu neievērošana (milzīga!!!)
2- Nebeidzamas problēmas
3-Slikta attieksme pret klientu (neinformēšana, meli)
4- Zema logu kvalitāte
5- Pie pasūtīšanas prezentē kvalitatīvus materiālus, bet pie montāžas lieto vislētāko, kas vien var būt
5- Neprofesionāla montāža
Viela pārdomām...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes