LV RU
www.sudzibas.lv Eklektika SIA Venezia Drausmīga attieksme pret klientu

Salons ''Eklektik'' un ''Venezia'' - Drausmīga attieksme pret klientu

Vienā vakarā izdomāju nopirkt kuponu keratīna matu taisnošanai, tākā man ir plāni un īsi mati, tad centos skatīties, kur ir kāds lētāks variants, protams, pirmais izleca ''Eklektik'' un ''Venezia'' kuponi. Nu labi, nākamajā dienā zvanu, lai pieteiktos, neviens neceļ, tad aizņemts un, tad atkal neceļ, nu labi, zvanu nākamajā dienā, atkal tas pats. Tad nu, beidzot, trešajā dienā sanāk sazvanīt, piesakos pēc divām nedēļām pirmdienā plkst. 10:00, vienīgais datums, kuru varēja man piedāvāt, vēl pateicu, ka neesmu no Rīga, labi viss esot kārtībā. Divas nedēļas pagājušas, ceļos sešos no rīta un braucu uz Rīgu, Purvciemā biju 10:05, tad nu tagad sāku meklēt to salonu, prasu cilvēkiem, neviens nezin, labi, zvanu uz salonu, neviens neceļ, tad aizņemts, pēc 20 minūtēm paceļ. Stādos priekšā , atvainojos un pasaku, ka pieraksts bija uz 10:00, un tad tik sākās ķērkšana un intonācija bija tāda itkā es būtu pagrīdas paklīdene, kura nākot, viņai prasīt ēst, tas vēl nebija viss, uzrunāja mani uz '''TU'''un vēl atļaujas, pateikt: ''Pati vien esi vainīga, tās nav mūsu problēmas'' pasakot, ka braucu speciāli uz Rīgu 70 km man pasaka, ka tās nav viņas problēmas un nomet klausuli. Labi, zvanu uz otru salonu vai nevar mani paņemt, tur tas pats, neceļ klausuli, pēc tam izdodas sazvanīt, pastāstu visu, tad liek uzgaidīt, gaidīju pie klausules 2 minūtes, tad pienāca, krievvalodīga kundze, kaut ko nomurmināja un pateica tieši to pašu "pati vainīga'' un nometa klausuli. Tad nu stāvēju Purvciemā kā tāda muļķe,iztērējusi naudu un laiku. Dusmas ir vēl joprojām. Vismaz mācība ir- labāk aiziet pie profesionāla friziera , samaksāt vairāk un būs rezultāts un patīkama attieksme! Un tām adminstrātorēm, kas tur strādā es novēlu iemācīties latviešu valodu un kultūru!

Da

Komentāri (9)

Li lilly 11.08.2014

Zel protams ka naudina ir iztereta, meginiet atgriezt caur firmu, no kuras pirkat. Bet...Jums paveicas ka netikat uz to vietu, Jums nepaliktu matu pec ta salona, ticiet man! Gadas aiziet uz turieni, iegaju ar labu garigo, izgaju ka no elles. Aizgaju nokrasot saknes, biju gaismate, frizire uz mani skatas un saka-es negribu jums krasot gaisus matus, krasosu brunus!!! Man mute palika vala :))) protams teicu ka ne, krasosiet gan gaisus. Visu laiku klausijos cik man sausmiga matu krasa, laikam no Drogas krasu pirku? No griezuma atteicos galu gala. Es saprotu ka kupons ir lets variants, un negaidu kaut ko ipasu, bet lidz ar kuponu jus sanemat ari lielu porciju pazemojuma.

retas_sudzibas 22.08.2014

Par šiem saloniem atsauksmes, cik esmu lasījusi, nekad nav tās pašas labākās, īpaši tad, ja Tu esi kaut ko iegādājies pie viņiem ar kupona palīdzību.
Kaut kā dīvaini sanāk. No reklamē jau sevi ļoti labi, it kā mēģina veicināt tirdzniecību, nu viss jau forši, bet kad sākās ar viņiem saskarsme, tad tikai jābrīnās, vai tiešām salona vadība nesaprot, ka vienīgie cilvēki, kuri bremzē visu uzņēmuma darbību, ir paši darbinieki?
Man pietika tikai ar vienu telefona sarunu, lai šiem saloniem mestu loku.

El elina578 29.08.2014

Jums noteikti ar paveicies, ka netikāt to "meistaru"rokās!!! Nauda nāk un iet. Matu tomēr žēl! Būtu raudājusi vēl vairāk, ja būtu tomēr tikusi.

Ir ir_ok 02.03.2015

Es esmu laikam tas gadījums, kad attieksmes un kvalitātes ziņā šis salons nav licis vīlies. Divas reizes esmu pakalpojumus izmantojusi ar kupona atlaidi- matu atjaunošana ar zīdu un matu krāsošana ar CHI. Abās reizēs biju pilnībā apmierināta. Jāatzīst, ka salonā tik tiešām ir krieviski runājošas frizieres, bet ar to nav bijis problēmu, saziņa notiek latviski, saprasties var pieteikami labi. Tāpat arī attieksmes ziņā kā "kuponu" klients jūtos novērtēta, tiek piedāvāta tēja/kafija, rūpīgi uzklausītas vēlmes un apskaidrota darba gaita. Jāpiebilst, ka mani mati ir ļoti sarežģīti, nepadodas krāsošanai, ir smalki un trausli. Šo faktu friziere ņēma vērā un kā man likās, ļoti centās ar tiem apieties uzmanīgi. Vienīgi nelielu izbrīnu radīja moments, kad pēc skalošanas friziere ielika matos masku, kas bija jānotur 2min, bet blakusesošā friziere ar savu klientu, kuram arī bija javeic matu skalošana, nevēlējās gaidīt šīs 2 min. Izlietne salonā ir tikai viena. Rezultātā maska tik paturēta ~pus minūti, bet jūtot, ka mati ir pietekami pabaroti un mīksti, tad īpašu pārdzīvojumu šis starpgadījums man neradīja.
Katrā ziņā tām kuras šaubās par šo salonu- iet/ neiet, iesaku pierakstīties( ja iet uz krāsošanu) pie frizieres kas bija man- Irinas.
Esmu staigājusi uz augstas klases saloniem un liekas, ka attieksmes un kvalitātes ziņā šis salons nav sliktāks. Laikam vienkārši problēma ir frizierē. Man trāpijās ļoti laba.
Lai izdodas! :)

Gl Glamourus 03.06.2015

Costumer service, loti zema limeni, lai neteiktu vairak.Pirmo reizi man ir velesanas par kadu rakstit sliktu atsauksmi, bet tiesam ir labaki saloni Riga(centra laikam tomer) kur ari pret cilvekiem kas ir iegadajusies kuponu izturas ar cienu, un ka pret klientu.Tapec izvelieties atbildigi, kura salona iegadaties kuponus:)

Vīlusies ļoti 25.01.2016

Sliktākā pieredze mūžā. Friziere latviski nji bum bum. Vienam klientam paralēli apkalpo vēl trīs citus- Pirmo reizi dzīvē redzēju, ka frizētavā klientam, pēc matu mazgāšanas vienkārši jāsēž un jāgaida.
Ja vēl kvalitāte būtu to vērta. Bet nē - matus griež bezformīgi, pilnīgi sausus. Mans "pakāpeniskais" matu griezums tapa nepilnās 3 minūtēs. Friziera vispār neprasa, ko vēlaties, vai ir labi.. Bezpersoniski un nekvalitatīvi, ko lai saka.

Ag Aga 06.09.2016

Par šo salonu Purvciemā - uzkāpu uz grābekļa divreiz. Iegādājos kuponu matu griezumam un šķipsnu balināšanai/krāsošanai. Arī ar mani saziņa notika tikai krieviski, bet - saprata arī latviski. Salons netīrs, visur mētājas izlietoti papīra dvieļi un mati. Matus man nogrieza +/- ok, bet - šķipsnas it kā balināja, tomēr rezultātā nevarēja atšķirt, kur ir šķipsna, kur ne. Nodomāju- ko var vēlēties, eju tak "pa lēto", ar kuponu. Pēc pusgada nolēmu atkal mainīt frizūru un, naudas taupīšanas nolūkos iegādājos kuponu šai pat salonā. Lūdzu, lai nogriež man īsus matus, pat parādīju foto - kādu tieši garumu un griezumu vēlos. Tagad izskatos pēc 1. klases puišeļa ar 5 mm gariem matiņiem deniņos un pakausī. Neejiet turp un netaupiet naudu saviem matiem!

El ELFINA 14.12.2016

Vēlos pateikt lielu paldies frizierītei Diānai par ļoti labi nokrāsotajiem matiem un uztaisīto frizūru. Saņēmu daudz komplimentus! Lai izdodas turpmāk iepriecināt un sapucēt savas klientes!

Pa pasta operators 02.03.2019

Visām sūdzībām nevar ticēt.Šodien apmeklēju salonu un esmu ar rezultātu apmierināta.Matus nokrāsoja labi un apgrieza arī ļoti perfekti.Friziere bija ļoti laipna un pat ieteica man kāda čolka man labāk piestāvētu.Piekritu lai griež kā friziere ieteica un rezultāts fantastisks.Noteikti iešu atkal pie tās pašas frizieres.Friziere Ilona jauka un strādā profesionāli.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes