www.sudzibas.lv Eco Dumas SIA Rupja attieksme, neprofesionāls serviss

Eco Dumas SIA - Rupja attieksme, neprofesionāls serviss

Šodien, 26. Maijā es pirmo reizi apmeklēju Eco dumas filiāli Origo. Pārdevējs pie kases pret mani izturējās ļoti rupji, izrādījās tāpēc, ka es pati paņēmu preces no plaukta un atnesu uz kasi. Šī ir pirmā reize, kad redzu, ka kads vat atļauties tā runāt ar klientu. Es atteicos veikt pirkumu un šī bija pirmā un pēdējā reize, kad apmeklēju šo veikalu.
Eco dumas iemāciet just personālu ka uzvesties pieklājīgi.

T

Komentāri (9)

A aaguciss 27.05.2022

Tieši tāpat ir Valmieras ecodumas veikalā, sēž tur tāda jauna meitene, ar melniem matiem, neapmierināta par dzīvi, ar klientiem runā, kā vēlas . 🙌🏽 Pajautā tikai viņai kādu jautājumu, atcirtīs atpakaļ tā, ka vairs neko negribēsies viņai jautāt :)

D Domaataajs 27.05.2022

Tur viss aiz aizvērtām durvīm stāv, kāpēc jātaisa vaļā un kaut kas jāņem un jānes? ja tagad ienāk tur 5 cilvēki un katrs sāktu taisīt vaļā plauktus un paņemt visu, ko vēlas nopirkt, pieaug iespēja, ka kāds kaut ko varētu nofenderēt. Drīzāk tas darbiniekiem vajadzētu slēgt ciet šos plauktus katru reizi, lai citiem nav pat iespējas atvērt, bet ticu, ka 1000x dienā iet un slēgt vaļā arī nav nekāda baigā bauda. Ja vēlies pašrocīgi nest, pajautā, vai tas ir ok.. Jāmāca klienti, kā uzvesties pieklājīgi, jāuzliek zīmes "NEAIZTIKT", jo savādāk nagi niez.

Good Intentions 27.05.2022

Lielākā daļa tāpat nepamanīs.

TasEsLV 27.05.2022

Narvesen arī ejat pie kases un ņemat ko vēlaties vai Rimi salātus krāmējat paši? Tabakas/cigarešu utml produkti nevienā vietā nav paņemami pašam. arī Eco dumas viss atrodas aiz stikla, nav nekas jāver vaļā, bet jāpajautā. Ne tikai nozagšanas iespēja, bet darbinieki ņem no aizmugures, lai nav pēc katra klienta jāpārkārto plaukts, kā arī vitrīnā dažreiz ir izlikts viens eksemplārs un vajadzīgais tiek paņemts no kastes, lai nav katru reizi jāliek vietā.

T TaraD 27.05.2022

Žēl, ka cilvēki uzskata necieņu par normu. Mēs dzīvojam Eiropas civilizētā valstī, un šāda mežonīga uzvedība nav pieņemama. Ja tu attaisno rupjību, tad esi pelnījis šādu attieksmi un tev tā ir norma. Neticami... Acīmredzot nevajadzētu gaidīt atvainošanos no veikala, jo izskatas ka ta darbinieki komentāros ir aizņemti ar victim blaming. Diskusija ir slēgta un sūdzība diemžēl paliek neatrisināta.

D Domaataajs 27.05.2022

haha, līdzko viedoklis nesakrīt ar Jūsu, tā darbinieks.. varat pačekot vēsturi, kur vēl es "strādāju".
necieņa ir tas, ka Jūs grābstāties gar plauktiem, gar kuriem nav jāgrābstās.

Good Intentions 27.05.2022

Tā viņš ir. Esmu darbinieks jau vairāk, kā desmit vietās.

T TaraD 27.05.2022

Galvenais, lai mans viedoklis sakrīt ar Eco dumas CEO viedokli. Tā kā šādi incidenti grauj uzņēmuma reputāciju. Visa uzņēmuma vadība ir pieejama LinkedIn.

Good Intentions 27.05.2022

Pats esmu periodisks klients un zinu, ka nedrīkst aizstikt, kā arī loģiski tāpat kā citās vietās. Pārdavēja neapmierinātība ir saprotama, bet nedomaju, ka attieksme bija briesmīga drīzāk paugstinātā tonī pamācoša.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes