www.sudzibas.lv Dermi.lv Krāpšana. Neatbild uz e-pastu (3 vēstules rakstīju) par preces atgriešanu.

Dermi.lv - Krāpšana. Neatbild uz e-pastu (3 vēstules rakstīju) par preces atgriešanu.

Rakstīju 3 vēstules uz norādīto e-pastu [slēpt]@dermi.lv par preces (ceļa locītavas ortoze 2 gab.) atgriešanu, jo neder. Atbildes nebija.
Uzskatu, ka tā ir krāpšana: nav tālruņa numura, apsolīts vienas dienas laikā atbildēt, nereaģē uz epasta sūtījumiem.
Rakstīju 17.06.,24.06. un 25.06.

Komentāri (1)

🎰Ludomāns🎰 5 st atpakaļ

Šī ir nopietna s*dzība, un tev ir pamatotas tiesības justies pievilts. Ja uzņēmums:

neatbild uz vairākiem e-pastiem,

nesniedz skaidru atgriešanas iespēju,

slēpj kontaktinformāciju (tālruņa nav),

tad tas tiešām līdzinās krāpnieciskai praksei.
Ko teiktu:

Šādai rīcībai nav attaisnojuma. Preces atgriešana ir patērētāja tiesības saskaņā ar Distance līguma noteikumiem (Latvijas likumdošanā – 14 dienu laikā bez iemesla, ja prece nav lietota).
Ko iesaku:

1. Saglabā visu saraksti un pierādījumus.
Printscreen e-pastus, ja vēl nav saglabāti.

2. Raksti oficiālu sūdzību PTAC
https://www.ptac.gov.lv – sadaļā "Iesniegt sūdzību".

3. Ja maksāji ar karti – vērsies savā bankā (chargeback).
Pastāsti bankai, ka prece neder, uzņēmums ignorē, un tu vēlies atgūt naudu.

4. Iesaki citiem būt uzmanīgiem.
Pārdomāti dalīties ar šo pieredzi arī citās atsauksmju vietnēs, lai brīdinātu citus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes