LV RU

Gražinas Šandrohas ārsta prakse zobārstniecībā - Slikts serviss

Pirms kāda laika devos labot zobu pie šis dakteres un iestādes īpašnieces, zobu salaboja. Lai gan gudrības zobs, tomēr nolēmu labot. Samaksāju 90 eiro rezultāta pāris mēnešus vēlāk nomainīju zobārsti un izrādas ka zobs jārauj ara jo salabots ta ka par labot nav iespējams un pluss sācies apakša iekaisums.
Lieki piebilst ka zobārste laboja diezgan neiejūtīgi. Lai gan par pasu klīniku nesūdzos. Viss aukstākajā līmeni un higiēniste vienkārši super. Tomēr zobārsti labāk neieteiktu apmeklēt. Pirmajā reize mani viņas kliente jau brīdināja ka nāk par labot sataisīto zobu. Ka neieteiktu man šeit nākt, tomēr nolēmu izmēģināt. Tagad zinu vajadzēja klausīt.

Šai dakterei vajadzētu izvēlēties citu profesiju. Bet jums citu zobārstu.

Ar līkumu no stomatoloģijas!

S

Komentāri (4)

"Pirms kāda laika devos labot zobu pie šis dakteres un iestādes īpašnieces, zobu salaboja." - tad jau sūdzība atrisināta ar pirmo teikumu.
"Lai gan gudrības zobs, tomēr nolēmu labot." - cerēji saglabāt gudrību, kura jau smagi pabojāta?
"pāris mēnešus vēlāk nomainīju zobārsti un izrādas ka zobs jārauj ara" - gudrību tomēr saglābt neizdevās.
"Samaksāju 90 eiro" - ļoti ētiski no stomatoloģes puses, no negudra pacienta paņemt tik maz.
"Tagad zinu vajadzēja klausīt." - vispār jau vajadzēja klausīt zobārstu - ja zobs ir jārauj, tad viņš ir jārauj, nevis tomēr jālabo.
"Šai dakterei vajadzētu izvēlēties citu profesiju." - lai viņa uzticētos tāda cilvēka ieteikumiem?!

E ELLIO 06.04.2017

Pirmkārt jūs kā pacients pats uzņematies atbildību par to,ka Jums tiek labots gudrības zobs, jo ārsts noteikti ieteica to raut laukā. tā ka iznākums ir tikai loģisks. 90 eur par labošanu? Piedošanu, bet materiāli maksā tik cik maksā un zobārsta darbs arī. Vai vēlējāties lai Jums salabo zobu par velti?

M Mandra 08.04.2017

Visuzjautrinošākā nodarbe - lasīt stomatoloģijias pacientu "sūdzības" - riktīgi var iezviegt par infantīlo līmeni un rakstības stilu, ne tikai šinī gadījumā, protams!

P.S. Tad auKstais vai tomēr auGstais līmenis?

E ELLIO 10.04.2017

Esmu ievērojusi,ka tieši pacienti ar vissliktāko mutes dobuma higiēnu(aplikums, zobakmens, zobu birste nav gadiem lietota) un visvairāk aizlaistajiem zobiem, bieži vien ir ar vislielākajām ambīcijām. Un zobārstam bezmaz ceļos jākrīt no laimes ieraugot tās šausmas mutē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes