Datoru Ātrā Palīdzība - Nekvalitatīvs remonts

Gribēju salabot telefona ekrānu. Biju to pāris reizes nometis zemē, tāpēc izskatījās neglīti, bet strādāt strādāja.

Kad saņēmu telefonu atpakaļ, viss bija ok, bet vienu dienu pēc remonta pa ekrāna vidu bija milzīga vertikāla melna svītra. Telefonu nebija iespējams vairs lietot.

Nesu atpakaļ, bet man paziņoja, ka ir mehānisks bojājums un tā neesot viņu vaina.

Man nav skaidrs, kā šis bojājums varēja rasties, ja telefonu neesmu ne metis zemē, ne kaut kur spiedis. Savā telefona lietošanas vēsturē neesmu nekad tāpat vien saplēsis ekrānu, bet šoreiz pirmajā dienā pēc remonta tas ņem un pats no sevis saplīst.

Vienīgais variants, kam pats ticu, ir, ka remonts ticis veikts nekvalitatīvi ar nekvalitatīvām detaļām. Servisa pārstāvji paliek pie sava stāsta.

Visiem iesaku izvairīties no šī servisa!

U

Komentāri (1)

Veiciet ekspertīzi, vajadzīgo ekspertu atradīsiet šeit: http://vteb.gov.lv/ . Pēc tam varēsiet tiesa ceļā piedzīt šos izdevumus pēc Civilprocesa likuma 33.panta trešās daļas 3.punkta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes