LV RU
www.sudzibas.lv Datoru Ātrā Palīdzība Briesmīgs serviss, palīgskolas līmenis

Datoru Ātrā Palīdzība - Briesmīgs serviss, palīgskolas līmenis

Planšetei solīja līdz nākamajai dienai noteikt diagnozi. 10 min p''ec datora nodošanas servisā, man pienāca uz epastu ziņa ar aicinājumu nomainīt FB paroli, jo no šīs ierīces kāds iegāja FB caur manu profilu. Planšetē bija FB aplikācija, bet to izmantoju ļoti reti, tāpēc arī atnāca trauksmes ziņa. 3 nedēļas karoju ar tiem idiotiem, viņi necēļa klausuli, izrādās mans dators bij aizvests uz citu filiāli, kur esot kvalificētāks speciālists. Ok, gaidu dažas dienas un atkal zvanu, neceļ klausuli, nolemju zvanīt kamēr sazvanīšu. Tad paceļ klausuli un uzreiz mani uzrunā vārdā, jo acīmredzot manu nr. bija piefiksējuši. Cik ilgi var klausīties vienu un to pašu un nedēļām gaidīt, skaidrs ka karina makaronus. Tad vienā reizē pateicu, lai nekavējoties manu datoru atgādā atpakaļ uz mežciema filiāli, kur es to nodevu, jo braukšu pakaļ un ņemšu laukā nelabotu. Pie izņemšanas puisis gribēja aizkavēt mani,jo esot jāparaksta līguma otra puse, uz ko atbildēju, ka neko neparakstīšu un vēl sūdzību uzrakstīšu. Uz to darbinieks vnk skaļi iesmējās. Principā mani izvazāja aiz deguna un vēl paņirdza sejā. Es uzrakstīju arī birojam sūdzību, viņi man daudz un gudri atrakstīja atpakaļ, ka tas pēc līguma parot aižņem pat 30 dienas utt. Tātad, ja darbinieks sola noteikt diagnozi dienas laikā un to doto vārdu netura, tad atruna ir līgumā. Vienkārši ar līgumu var attaisnot jebkurus melus. Manu planšeti atgrieza atpakaļ nopēdotu, ''sausmīgi nocūkotu no abām pusēm, it kā tas būtu ticis izmantots šķīvja vietā. Bēdīgi, ka pats galvenais ofiss vēl aizstāv savus tupos darbiniekus, kas strādā palīgskolas līmenī. Es birojam ieteiktu pamainīt attieksmi, apmācīt darbiniekus ētikā, jo sūdzības par viņiem nenormāli daudz

Pi

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay