www.sudzibas.lv Dateks.lv Šausmīga servisa kvalitāte, pircēju maldināšana

Dateks.lv - Šausmīga servisa kvalitāte, pircēju maldināšana

Šausmīga servisa kvalitāte. Pasūtīju mobilo telefonu, man atzvanīja un teica, ka varu apmaksāt un ka prece ir pieejama noliktavā. Tā tiks piegādāta 2 nedēļu laikā, un tika nosūtīts rēķins. Es samaksāju rēķinu, bet vienu dienu pēc maksājuma saņemu zvanu, ka telefons nav pieejams. Kās tas ir par praksi un attieksmi pret klientiem?! Maldināšana tagad ir daļa no biznesa, un viņiem nav nekādas rūpes par to, ka cilvēks tērē savus naudas līdzekļus komisijas maksai par pārvedumu un pēc tam vel ir jāgaida naudas atgriešanu?

Pasūtījums tika noformēts 2023. gada 19. jūnijā plkst. 15:51. Man zvanīja tajā pašā dienā, bet jau pēc plkst. 16:00, un paziņoja, ka es varu veikt maksājumu un prece ir pieejama uz vietas. Maksājumu mēs veicām 2023. gada 21. jūnijā no rīta un plkst. 11:18 tajā paša dienā nosūtījām maksājuma uzdevumu. Tomēr, 2023. gada 22. jūnijā, Dateks darbinieki paziņoja, ka prece vairs nav pieejama. Maksājums tika veikts ne pēc divām dienām, bet pēc vienas dienas. Tāpēc apgalvojums, ka tas tika apmaksāts pēc divām dienām, ir nepatiesa informācija.

26.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

Maldināšana tagad ir daļa no biznesa - - - Tā ir normāla Latvijas biznesa prakse!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes