www.sudzibas.lv CS Komercserviss Absolūti ignorē iedzīvotāju pieteiktos un visai ēkai būtiskos defektus.

Cs Komercserviss Sia - Absolūti ignorē iedzīvotāju pieteiktos un visai ēkai būtiskos defektus.

Jau veselu gadu informēju mājas apsaimniekotāju (sūtot defekta bildes un aprakstu uz viņu norādīto epasta adresi. Gada laikā neesmu saņēmis nevienu informāciju pa to ka norādītā vietā ir apsakota, defekta cēlonis konstatēts un ir noteiktas nepieciešamās darbības lai defektu novērstu. Zvano uz kantktālruni pārvvaldnieka telefona nr. netiek nosaukts, saka pats atzvanīs, bet reāli tas nenotiek. Nekad neizvēlaties šo apsaimniekotāju, ja vien jums ir kāda cita izvēle.

1

Komentāri (2)

Kolta 20.05.2017

Kamēr neviens nesūdzēsies "Bez Tabu" , izmaiņas nebus. Visiem viss ir vienalga mūsdienu Latvija, bet ja kāds izdoma celt lietu gaisma, tad vainīgie kā strausi bāz savu galvu smiltis.

S shepard 01.07.2017

Blēžu bars. Tie paši, kas nāk no SIA RBSSKALS Serviss un jauni no Housemaster. Piemēram, juriste Ina Saulīte no Hausemaster izkropļo dokumentētus faktus, stāsta absurdas lietas par kopīpašuma sastāvu, vispār nepārzina situāciju konkrētajā mājā. Vecie kadri no RBSSKLAS Serviss: dzīvojamā fonda pārvaldīšanas priekšnieks Edgars Čerņiks, valdes priekšsēdētājs Pauls Upenieks - tukšmuldētāji un acu aizmālētāji.
Bet ir arī pozitīvā ziņa - ar šādiem kadriem tālu viņi netiks. Agrāk vai vēlāk notiks kas nopietns un nelabojams, un tad ripos galvas. Tabu gan neko tur nemainīs. 'Pē' teikšanai nav juridisku seku. Katram 'pārvaldītajam' dzīvokļa īpašniekiem jāsauc šie blēži pie atbildības..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes