Čili Pica - Apkalpošana

Sveicināti!
Ar draugiem aizgājām uz čili picu universālveikalā "Stockmann'' mēs bijām 7 cilvēki, ieejot iekšā neviens no apkalpojošā personāla nesagaidīja un nesasveicinājās. Sapratām ka vieta jāmeklē pašiem, ieraudzījām ka viena no istabiņām ir tukša gājām iekšā, oficiante atnāca un pateica ka nedrīkstam tur iet, bet lai normāli paskaidrotu kāpēc, atbildi nesagaidījām. Devāmies meklēt citu brīvu galdiņu, atradām, kad bijām jau visi apsēdušies, cita oficiante atnāca un laipni mūs palūdza lai atbrīvojam galdiņu, jo neesam gaidījuši rindā, citi cilvēki gaidot brīvas vietas. Šajā čilī picā biju pirmo reizi, varbūt ka tur tā pieņemts, jo citās čili picās tā nav, ja pats ieraugi brīvu vietu, tad arī droši var apsēsties. Ja nu šādi ir pieņemts, tad nodrošiniet tā, lai kāds arī solīdi sagaida, nevis trenkāt nost no galda. Brīvi bija vairāki galdi, un cilvēku rinda, kā tas tika uzsvērts, mēs neredzējām. Katrā čili picā apkalpošana ir savādāka, citā ar savu laipnību var nokaitināt 10x jautājot - kā garšoja, tad nu šajā čili picā ar apkalpošanu vēl ir jāpiestrādā.

A

Komentāri (1)

M miskapiska 17.07.2015

Visos restoranos Jums OBLIGĀTI vajag vērsties pie viesmiles lai noskaidrot kāds gakdiņš ir brīvs. Citi gāldi, kuri Jums šķiet brīvi var būt vai nu aizņemti vai rezervēti.
P.S. - Latviešu valodā nav vards - oficiants. Ir vārds - viesmīlis.
Ar cieņu -
Okupants - Ivans

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes