www.sudzibas.lv Čili Pizza Slikts serviss

Čili picērija - Slikts serviss

Sveicini no patstāvīga Čillij Picas klienta, kas 15.09.2016 ap pulksten 18:00 bija apmeklējusi Tirdzniecības centrs "Mols"- "Cili Picēriju". Un biju vīlusies ar to, kā es tieku sagaidīta, ka klients. Ja pareizi atceros mani apkalpoja viesmīle kurai uz krekla bija vārds: Karīna . Jo pēc manas ierašanas es ļoti ilgi gaidīju, kad man tiks atnests ēdienkartes. Un pēc ēdienu pasūtīšanas es dabūju gaidīt kādu laiciņu , kad man tiks atnests ēdiens, viesmīle nemaz nebrīdināja, kad ēdiens var aizkavēties.Man viesmīle nemaz nepajautāja vai man ir čili picas draugu kārtiņa. UN ēdienu izbaudīšanas man netika atnests čeks, bet viesmīle to nosauca tikai ar vārdiem, kas man likās nedaudz dīvaini, bet takā man dēļ visas gaidīšanas bija jāskrien uz autobusu diži nepievērsu uzmanību tam, bet iesēžoties autobusa es sāku domāt vai maz neesmu apkrāpta un neesmu samaksājusi vairāk. Kā var zināt, kad uzņēmums netaisa melno kasi?

M

Komentāri (3)

iDmore 16.09.2016

Skarbi, ka dēļ sīkumiem ir jāvelta laiks, lai uzrakstītu kaut ko tādu..

A Agnese 19.09.2016

Ja liekas var sasisties. Mīļais cilvēk ko var tik skaļi brēkt, jūsu paša vaina ir ka nesagaidījāt čeku. Kāpēc tagad jāsaka ka jūs apkrāpa? Viesmīlei vajadzēja jums skriet pakaļ, bļaujot paņemiet čeku? Smadzenes ir jāslēdz iekšā kad notiek konkrētā situācija, nevis ik pa laiciņam un tad jāvaino visi visapkārt. Pasaule degradē, ka tik pasūdzēties.

D Dontkillmyvibe 20.09.2016

Traģiski, nebija čeka... Un ja nu tomēr samaksāji par maz, nevis par daudz. Tagad varbūt Tevi policija meklē ????

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes