www.sudzibas.lv Cherry Fomāla aizbildināšanās risināt problēmas

Cherry - Fomāla aizbildināšanās risināt problēmas

Nekad nepērciet kuponus Cherry.lv! Man gadījās nepatīkama situācija, kuru Cherry.lv attiecās cilvēcīgi atrisināt.

Situācija tāda - man uzdāvināja kuponu masāžai un, kad piezvanīju uz to masāžas salonu (I.Paturskas ģimenes veselības centrs), saskāros ar ļoti nelaipnu attieksmi sliktā latviešu valodā, man tika prasīts personas kods un cita privāta informācija ar mērķi mani padarīt par šīs "klīnikas pacientu", ko es atteicos sniegt, jo pilnīgi skaidrs, ka plānoju vienkārši pierakstīties uz masāžu, nevis kļūt par viņu "pacientu". Pēc mana atteikuma kļūt par viņu "pacientu", attieksme palika vēl nelaipnāka, un es negribīgi tiku pierakstīta tikai uz šo 1 masāžu. Pēc šādas nekvalitatīvas apkalpošanas šoka terapijas, protams, pazuda jebkāda vēlme vispār apmeklēt šo iestādi.

Zvanīju uz Cherry.lv, lūdzu palīdzību. Cilvēcīgi visu izstāstīju (diemžēl bija pagājušas nedaudz vairāk nekā formālās 14 dienas, kad drīkst atteikt nopirkto kuponu, tomēr paskaidroju, ka dāvanu taču nesaņēmu uzreiz tajā momentā, kad tā tika nopirkta, bet vēlāk, un dāvinātājs nevarēja zināt, ka pie pakalpojuma sniedzēja būs tik nekvalitatīva attieksme). Pirmā atbilde no Cherry.lv bija - 14 dienas pagājušās, jums nekas nepienākas!!! Vispār neiedziļinoties... Stāstīju vēlreiz, teicu, lai padomā par klientu apmierinātību un cilvēcisko pusi, nevis skatās tikai formāli. Tad tikai pēc būtības tiku uzklausīta un man tika solīts sazināties ar to iestādi un atzvanīt. Atzvanīja, stāstīja, ka tā esot medicīnas iestāde, tāpēc tur šo privāto informāciju prasot, bet es varot iet arī tāpat. Tas, ka kuponā nav bijis minēts, ka man prasīs kļūt par "pacientu", tas neesot svarīgi un kuponā tādai informācijai neesot bijis jābūt. Tā kā man nekāda naudas atmaksa nepienākoties. Lieki piebilst, ka kopumā tātad arī Cherry.lv klientu apkalpotājas attieksme ne tuvu nebija laipna un pretimnākoša. Jo stāsts jau nav par naudu, bet par attieksmi.

Rezultātā - es, protams, neiešu uz to masāžu, man bail - kas tādā krievu kantorī vispār notiek un kādi tur apstākļi... Žēl, protams, ka dāvinātājiem nauda izmesta vējā... Bet mums visiem šī ir laba mācība nekad nepirkt Cherry.lv kuponus un izvairīties no tādām iestādēm, kas nepārtraukti uz atlaidēm kuponos kaut ko piedāvā (tā "ārstniecības iestāde" aizņem kādu pusi no Cherry.lv skaistumkopšanas sadaļas piedāvājumiem). Starp citu, viela pārdomām arī par to, kas slēpjas aiz abām iestādēm un vai tur kāda roka kādu citu roku nemazgā...

H

Komentāri (2)

A anonimais 007 31.03.2016

Tu domā ka par tavu , kādam jāmaksā? Šajā gadījumā CHERRY! Pagāja 14 dienas, kas likumā aprakstīts, tā tad tev nekas nepienākas. Pats vainīgs, ka nepiekriti.
2. Palasi likumu par medicīniskām iestādēm! Tur ir skaidri teiks, ka bez vecāku atļaujas nedrīkst apmeklēt kaut kādas procedūras, varbūt šī bija šajā kategorijā. Līdz ar to viņi drīkst uz pierakstu pieprasīt personas kodu, lai tevi pārbaudītu. Kāpēc klātienē to nepārbaudīt? Mazums esi mazgadīgs, kas pierakstījās, beigās izrādīsies, ka neesi pilngadīgs un uzņēmumam atkal zaudējumi. Ja nepatīk likumi, brauc uz Āfriku, kur nav likumu!

Uzmanieties no šīs neadekvātās personas un nekad nedāviniet viņai neko!!! Pretējā gadījumā viņa Jūs par to noķengās un vēl liks samaksāt par to ka uzdāvinājāt tai dāvanu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes