LV RU
www.sudzibas.lv Cata Slikta attieksmes

Cata - Slikta attieksmes

Labrīt ļoti nelaipns šoferis ar bērnu braucam es uz smilteni bērns līdz blomei. Nebija uz kartes nauda bija 10e. Šoferis burkseja nebija uzreiz 50e. Nevar izmainit 10e. Dels bija pirmstam stāstīja, ka šoferi nereti pārmet un burkšķ. Sorit sastapos pati ar to. Sabojāta visa diena no paša rīta.

16.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Cata Support Pārstāvja atbilde 13.03.2020

Labdien.
Ļoti žēl, ka ir noticis šis negadījums.

Ja Jūs vēlaties, lai sūdzību sadzird, un uz to sniedz atbildi, Jums tā jāievieto AS CATA profilā. Šobrīd Jūs to esat ievietojis kafejnīcas Bistro CATA profilā.

Mēs nodarbojamies ar ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu un neesam saistīti ne ar AS CATA, ne ar autotransporta pārvadājumiem, esam SIA MežrūkumiK

Komentāri (4)

B BK 16.10.2019

Rakstīt no sākuma iemācies.

L Lailailai 16.10.2019

Grūti kaut ko saprast, tikai to, ka daudz to “e”.

O Otis 16.10.2019

Un kāda ir problēma ?
Biežāk gan nācies novērot, ka paši pasažieri, klienti, pircēji jau ierodas kādā tādā sabiedriskā vietā ar savu neapmierinātību, bet pēc tam čīkst ,ka redz cits ''dienu sabojājis''.

Ventilators 16.10.2019

Kā saku, "Atrodiet sev problēmu". Es nevis šeit sūdzos, bet aizrakstu e-pastu uz attiecīgo iestādi un CC ielieku piemēram Auto Transporta Direkciju. Lai šamie apseko pārvadātāju. Ne mums laika, skriet visiem pakaļ.

Kāpēc kaut kas tāds te tiek rakstīts nesaprotu. :) Kāpēc teicu "Atrodiet sev problēmu"? Jo atradusi, ar ko atkal sabojāt sev dienu. Jums ar nerviem viss kārtībā? Šis notikums ir dzīves sīkums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes