www.sudzibas.lv Cata Ļoti slikta attieksme

Cata - Ļoti slikta attieksme

19.01.2023. Plkst. 15: 49 autobusā Sigulda-Allaži - Mālpils uzrādīju 2. Gr. Apliecību un pasi. Šoferis neredzēja pases derīguma termiņu, jo apliecību ar skoču biju pielīmējusi pie pases. Kad ar pildspalvu nevarēju atknibibāt skoču, palūdzu, varbūt ir nazis. Atbildēja, ka nav un, ka varu izkāpt. Bet izdevās tomēr atplēst to skoču.
Apsēdos Solā uzreiz aiz šofera. Uzreiz bija komanda, ka sēdēt tur nedrīkst. Necēlis, jo uzskatīju, ka drīkstu tur sēdēt, jo nekāda lenta tur nebija novilkta. Tika apstādināts autobuss un paziņots visiem, ka dēļ manis kustību nevarot turpināt, pārsēdos, izglābjot pārējos pasažierus.
Jau nākamajā pieturā pasažieris drīkstēja sēsties 1. Solā, jo nekādi aizrādījumi no šofera nebija.
Mistika.

P

Komentāri (6)

Good Intentions 19.01.2023

Laikam vieta bija rezervēta😆

D Disko persiks 19.01.2023

Ņemot vērā, ka Tu aizripini derīguma termiņu ar skoču, kartei, ko simts procenti zini, ka būs jāuzrāda - es arī Tev neļautu sēdēt man aizmugurē. Kas to lai zina, kādas vēl dīvainības no Tevis var sagaidīt

D Disko persiks 19.01.2023

Aizlipini*

P Pasazhiere 19.01.2023

Šoferim aplausi un pateicība- kārtīgi izrēķinājās ar jokaino pasažieri!

G Gonzo23 19.01.2023

Kārtējais apbižotais šoferis.

K kasis.oz 24.05.2023

Šī ir patiešām dīvaina pieredze, ko jūs piedzīvojāt autobusā. Šķiet, ka šofera rīcība un saziņa ar jums bija nedaudz nesakarīga un pretrunīga. No pirmā acu uzmetiena jūsu situācija ar pases skoču un sēdvietu izraisīja neskaidrību un neērtības.

Nav saprotams, kāpēc šoferis neievēroja jūsu pases derīguma termiņu, it īpaši, ja to varēja redzēt, ja skoču nebūtu bijis pielīmēts pie pases. Turklāt, sēdvietas jautājums un tās nepieciešamība mainīties pēc pirmās pieturas arī rada neskaidrības un sajūtu par mistiku.

Saprotu, ka šādas situācijas var radīt neapmierinātību un sajūtu, ka nav pienācīga organizācija un saskaņotība. Svarīgi ir, lai transporta uzņēmumi nodrošinātu skaidras un precīzas norādes pasažieriem, lai izvairītos no šādām neskaidrībām un pārpratumiem.

Es ieteiktu jums pārrunāt šo situāciju ar attiecīgā autobusa uzņēmuma vadību vai klientu apkalpošanas dienestu, lai izteiktu savu neapmierinātību un saņemtu skaidrību par notikumiem. Tikai tad uzņēmums varēs ņemt vērā jūsu novērojumus un veikt pasākumus, lai uzlabotu servisu un izvairītos no līdzīgām problēmām nākotnē.

Es ceru, ka jūsu nākotnes braucieni būs daudz skaidrāki un bez negaidītām situācijām. Jūsu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu lielāku klientu apmierinātību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes