Komentāri (4)

J Juris 24.03.2010

Varbūt varēji pajautāt, lai atnes? Kā Tev liekas?

I ivo 24.03.2010

klientam nav jājautā, oficiantei pašai ir jāizdomā, ka klientam, , kas ienāca vajadzīga ēdienkarte!

J Juris 24.03.2010

Bet ja viņa neizdomā un Tev gribas ēst, taču vari pats pajautāt. Un vienkārši neatstāj tipus.

P pufa 24.03.2010

varbūt trāpījies "grozinstundā"', kas nozime, ka klienti nāk ar saviem "groziņiem", lai paēstu, reklāmas palasīji, neattapīgā.:)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes