Cabo Cafe - Attieksme

šī gada ziemā kopā ar tēvu un māsām apmeklējām cabo cafe, viss sākās ar to ka pasūtījums bija javeic vairākas reizes°, jo aiz bāra strādājošie jaunieši visu saputroja. Kad jau trīs no četriem savu pasūtījumu bijām saņēmuši, nevarējām sagaidīt mazās māsas pasūtīto svaigi spiesto sulu. sēdējām 30 min un gaidījām, tēvs 2 reizes aizgaja līdz bāram. lai atgādinātu, ka viss pasūtītais nav atnests. ta nu pagāja vel 30 min un pacietības mērs bija pilns. Mazā māsa palika bet sulas, par kuru jau bija samaksats, un pieejot pie bāra un pasakot, ka mums apnika gaidīt vairak kā stundu šādu pasūtīju, bārmeņi ne varda nebilstot turpinaja savu darbu un, protams atvainošanos nesagaidījusi devāmies prom. sīkums, bet ļoti nepatīkami.
Arī šovasar ir nācies saskārties ar napatīkamu attieksmi no apkalpojoša personāla. Paliek priekštats, ka šajā iestādē tevi nevienam nevajag, un ka tu neesi vajadzīgs.

Agrāk sī bija viena no iecienītākajām vietām, bet tagad pat nav vēlmes turp doties, tieši šīs attiesmes deļ.

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes