LV RU
www.sudzibas.lv Bonni apkalpošna

Kāzu salons "Bonni" - apkalpošna

Gribēju padalīties savā pieredzē. Savu kāzu kleitu pirku decembra beigās (kāzas bija jūlijā), jo nevēlējos kleitas iegādi atlikt uz pēdējo brīdi. Veikalā Piemērīju dažādas kleitas un izvēlējos savējo. Tajā laikā kleitām bija atlaides līdz ar to bija arī pievilcīga cena, un nešauboties to iegādājos. Bet kleita jau mērot bija par garu un ar pārdevēju tika uzsākta saruna par šuvēju pakalpojumiem. Pārdevēja skaidrā latviešu valodā apgalvoja ka kleitas garuma korekcija ir iekļauta cenā un lai es nākot kad būšu piemeklējusi kurpes un apakšsvārkus, pietam vēl sakot tas nekas ja arī kvīts visā kāzu gatavošanās procesā noklīdīs, jo viņas jau savas kleitas pazīstot.
Tā nu pienāca maijs un biju izvēlējusies kurpes un gāju uz salonu kā runāts. Šuvēja noņēma mērus un piestādīja 40 EUR par darbu par ko biju nepatīkami pārsteigta. Protams gāju runāt ar pārdevēju, kura starp citu bija tā pati kas man kleitu pārdeva, tagad viņa man acīs skatoties melo ka neviens tāds vārds no viņas neesot bijis. Vēl saprastu ja būtu gājusi viena izvēlēties kleitu bet bija vēl divi citi cilvēki kas to bija dzirdējuši ka tas ietilps cenā. Lai neveidotu liekus stresus sev pašai tomēr pēc garam diskusijām samaksāju prasīto summu. Nākamā laikošana tika nozīmēta pēc 2 nedēļām un nepietika jau ar to ka pārdevēja par saviem vārdiem neatbild arī šuvēja nebija uzdevumu augstumos, jo uz laikošanu kleitai bija izņemtas tikai saspraudes un pilnīgi nekas nebija nogriezts kā ķēros kleitā tā ķēros. Par kleitas gludināšanu vispār runas negāja (par to arī iepriekš bijām vienojušās ka tas tiks izdarīts). Rezultātā šuvēja man solīja ka vēl nedēļu jāgaida jo vajagot vēl nedaudz nogriezt, tikai pēc pamatīgas vārdu pārmaiņas panācu ka kleita tiek izlabota 2 dienās jo pateicu ka netaisos izņemt kleitu dienu pirms kāzām un atkal nebūs kā vajag.
Vēl vēlos piebilst ka šuvēja atsakās komunicēt latviski, kas man arī dzīvojot Latvija nav pieņemami. Pati ar strādāju apkalpojošā sfērā un komunicēju ar klientu viņa valodā. Uz visiem maniem jautājumiem un lūgumiem bija jā jā bet sajūta bija ka viņa pat nesaprot ko es saku.
Man ieteikums ir labāk šo salonu neapmeklēt, bet ja nu tomēr tur ir sapņu kleita tad ja pārdevējas kaut ko skola uz priekšdienām tad palūgt to visu uzlikt uz papīra un savus vārdus apliecināt ar parakstu, lai vēlāk viņas nemēģinātu tevi par muļķi padarīt. Šajā situācijā man bija sajūta ka viņa darīs visu lai tikai kleitu pārdotu, jo bija klusā sezona tāpēc tika sasolīti zelta kalni bet rezultātā viņi neieguva apmierinātu klientu kas viņus ieteiks tālāk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes