LV RU
www.sudzibas.lv Bolt Nepieklājība

Taxify - Nepieklājība

Braucot 03.05.18. No radiniekiem mājās 1: 15
1) nepiebrauca pie norādītās adreses,
2) nenoskaidrojot konkrētu adresi aizveda uz nepareizu adresi,
3) vadītāju sauca deniss zaharovs,
4) turpmák ar šo šoferi nevēlos braukt.
Šoferi pateica uz redzēšanos un viss!

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 29.06.2018

Labdien,

Atvainojamies, ka Jums bija negatīva pieredze ar Taxify.

Gadījumos, ja neapmierina serviss, lūdzam sūtīt ziņu aplikācijā pēc brauciena vai arī rakstīt uz [email protected], lai varam sazināties ar attiecīgo vadītāju, noskaidrot situāciju un palīdzēt atrisināt problēmu.

Ar cieņu,
Taxify

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes