www.sudzibas.lv Bolt Slikts serviss, slikta aplikācija

Bolt - Slikts serviss, slikta aplikācija

Ļoti slikta pieredze gan ar aplikāciju, gan servisu kopumā.

Izsaucu taksometru, problēma sākās ar to, ka nekādi nesanāca ievadīt kartes datus, vienkārši karti nevar reģistrēt un viss, izvēlējos skaidro naudu. Atbrauca šoferis pārjautāju, vai var norēķināties ar karti. Par atbildi saņēmu, ka var gan norēķināties, tomēr pusceļa garumā bija, jāklausās problēmu virkne no šofera puses, kāpēc šoferiem ir tik grūti, jo tagad visi grib norēķināties ar karti, bet ne ar skaidro naudu. Sekojoši - nav naudas par ko benzīnu ieliet, jo ja maksā ar karti, tad naudas nav un nauda ir tikai tad kad maksā ar skaidro naudu, lai pažēlo šoferīšus. Pusceļu klausījos, tad tas viss apnika, apsolīju ka pēc brauciena ieiešu mājās un atnesīšu skaidro naudu.

Atbraucot skatītājs uztinies uz aptuveni 13eur, tomēr šoferis saka, ka būs jāmaksā pēc aplikācijas. Skatos aplikācijā, tur parādās 15.20eur. Kad jau gatavojos iet pēc naudas šoferis uzrāda, ka jāmaksā 19.40eur. Biju neizpratnē, par ko brīnijās ar šoferis, kāpēc telefonos parādās dažādas summas. Ar grūtībām sadabūju bolt atbalsta tālruni, liekas kompānija vēlas norobežoties, lai neviens nezvana un netraucē. Tad aprunājoties atbalsta pusis teica, kurš izklausījās ļoti apjucis, ka droši vien šoferis kļūdījies. Iedevu aprunāties ar šoferi, izrādījās, ka tomēr jāmaksā tie 19.40eur, jo kaut kur aplikācijā esot rakstīts, ka tarifs brauciena laikā var mainīties.
Prasīto summu samaksāju, tomēr situācija kopumā gan ar aplikāciju, gan servisu kopumā radīja virkni pārpratumu. Sekojoši arī jautājumi: vai taksometru skaitītāji vairs uzskatāmi tikai par butaforiju? Kāpēc nav iespējams redzēt maksājamo summu brauciena laikā? Kāpēc bolt slēpj tiešus kontaktus ar viņiem un visa veida saziņa ir ļoti ierobežota? Vai nebūtu jāpievērš uzmanība servisam un cilvēkiem, kas strādā ar bolt aplikāciju sniedzu taksometra pakalpojumus?

17.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 17.04.2019

Labdien,

Atvainojamies, ka Jums bija negatīva pieredze ar Bolt.

Fiksētu maksu par plānoto braucienu Jūs aplikācijā redzēsiet vēl pirms brauciena pieteikšanas, taču gadījumos, ja brauciena laikā gadās neparedzēti apstākļi, piem. sastrēgumi, kas paildzina braucienu, tad maksa par braucienu var pieaugt atbilstoši tarifam.

Ar Bolt klientu atbalstu Jūs par jebkuru jautājumu vai problēmu varat ērti sazināties, sūtot ziņu caur aplikāciju, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz +37166164036.

Lai varētu Jums palīdzēt un izskatīt konkrēto braucienu, lūdzu, atsūtiet mums uz e-pastu savu telefona nr., ar kuru esat reģistrējies Bolt aplikācijā, kā arī brauciena laiku, lai varam noskaidrot situāciju.

Ar cieņu,
Bolt

K

Komentāri (2)

J Juris Baskis 29.03.2019
Stāvēšana traucēšana sabiedriskām transportam

Stāvēšana ilgāk kā 5 min autoosta pietura traucējot sabiedriskām transportam

AMB 18.04.2019

Зашибись правила,

Если, вдруг, где-то по дороге, случилась пробка, ты за это заплатишь.

Но каким образом ты можешь знать будет пробка или нет? Если, к примеру, это авария, а не час пик?

Получается во время езды, сумма может вырасти по независящим от тебя обстоятельствам, но по факту ты прекратить поездку не можешь.

По сути, ты заключаешь договор о перевозке, где цена плавающая и зависит от форс мажорных обстоятельств ( плохой погоды которая вызывает пробки, аварии и прочее ) , какой-то бред. Не дай Бог таким сервисом пользоваться. Во что Вы скатились, Taxify.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes