Bolt - Slikts serviss
Pirms diviem gadiem man ar draugiem bija ļoti slikta pieredze ar Bolt vadītāju. No paša sākuma viņš bija rupjš un uzvedās ļoti dīvaini. Brauciena vidū viņš pēkšņi strauji pagriezās, un mans draugs pārsita uzaci. Mēs mēģinājām izkāpt no mašīnas, bet viņš mūs neizlaida uzreiz. Bolt nekādu kompensāciju nepiešķīra – tikai teica, ka ar policiju sazināsies, bet šķiet, ka viss tika “nolikts malā”.
Šī gada martā atkal bija slikta pieredze – vadītājs brauciena laikā rakstīja īsziņas un bija rupjš. Kad vērsos atbalsta dienestā, viņi pateica, ka neko nevar izdarīt, jo vadītāji ir “partneri”, nevis Bolt darbinieki.
Šodien bija pēdējais piliens. Atkal gadījās vadītājs, ar kuru bija ļoti nedroši braukt – viņš neievēroja satiksmes noteikumus un braukšanas laikā lamājās. Es vairs nekad neizmantošu šo servisu. Nav nekādas palīdzības, nekādas kompensācijas, un atbalsta dienests ir pilnīgi bezjēdzīgs.
Turklāt šodien un vakar pēc brauciena pabeigšanas no mana Bolt bilances tika ieturēta papildu summa. Viņi apgalvo, ka tā ir “sākotnējā cena”, bet kāpēc tad pirms brauciena no kartes tiek ieturēts mazāks maksājums nekā vajadzīgs? Tas ir nesaprotami.
Pievienot komentāru