www.sudzibas.lv Bolt Maksājuma veids

Bolt - Maksājuma veids

02.09.20. Tika veikts brauciens no punkta A uz punktu B (plkst. ~16: 10) . Apmaksa 2.6€ bija skaidrā naudā, ko arī atzīmēju Bolt aplikācijā, tikai diez kāpēc Bolts pieprasa veikt maksājumu ar karti (iespējams sistēmā notika kļūda) . Sazinājos ar Bolt servisu, kur izskaidroju situāciju. No Bolt atbildēja, ka sazināsies ar manu vadītāju Ellu par apmaksas veidu. Te nu bija: “es it kā pēc brauciena tiku pabrīdināta par maksājuma veidu utt, un nekādu skaidro naudu neesmu devusi”. Lieliski gan! Super vadītāja, ko lai Saka. Te jau runa vairs pat nav par nieka 3€, bet servisu un cilvēcību kā tādu.

Diez viņa katru klientu pēc brauciena brīdina par apmaksas veidu? Nebūtu es ierunājusies un stiepusi roku ar skaidru naudu, nebūtu šāda argumenta, ka “tiku par kaut ko brīdināta”.

03.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes