LV RU
www.sudzibas.lv Bolt Krāpšana, slikts serviss

Bolt - Krāpšana, slikts serviss

Labdien.
Ne vienu reizi vien ir gadījies misēklis ar šo taksometru kompāniju.
Pirmkārt, neiesaku uzņēmumiem reģistrēties bolt uzņēmumiem, jo, ja rodas kāds misēklis, tu centies sazināties ar kādu no uzņēmuma pārstāvjiem, bet vienīgais, ko viņi atbild uz taviem centieniem sazināties - atvainojiet, mēs jums nevaram palīdzēt. (problēma - naudas izkrāpšana no šoferu puses)
sazvanīties ar šo kompāniju nav iespējams!
Es izsaucu taksi savai darbiniecei, viņa aukstumā izskraidīja bastejkalna apkārtni, lai atrastu taksi un nosalusi atnāca pie manis atpakaļ uz darba vietu, paziņojot, ka taksi neredzot. Kad darbiniece aizgāja, man nebija laika skatīties aplikācijā, kurp dodas taksis, kad paskatījos - šis jau gabalā! Es zvanu, bet viņam jau tur ballīte mašīnā. Es saprotu, ka katru gadās apmānīt, bet šoferītis man paziņoja, ka rīt iebraukšot un atdošot naudu, jo neprot anulēt čeku. Protams neviens ne piezvanīja, ne piebrauca! (es diemžēl nesaglabāju numuru, jo tajā momentā šādām izpriecām man nebija laika un dienas laikā man zvana ļoti daudz nepazīstamu numuru. Šoferīti, ja jūs lasāt šo ziņu, lūgums atgriezt man naudu!
Vai, piemēram, klientam mutiski pasaka, ka jāmaksā 4, 50 eur un pēc tam iedodot čeku, summa ir - 3,89 eur.
Slikts serviss. (protams ne viesiem, bet lielākajai daļai) daži no šoferiem ir ļoti nepieklājīgi.
Darbiniece (cilvēks gados) iekāpj mašīnā - 13.11.19. Pieklājīgi sasveicinās un atsveicinās, brauciena laikā nerunā, lai netraucētu vadītāju. Vadītājs tikai dusmīgi paskatās uz viņu un neatbild uz sveicieniem. Tad, lūdzu, nestrādājiet ar cilvēkiem, apkalpošanas sfērā, ja jūs pat nespējiet atvērt muti un atbildēt uz sveicienu!
Kad mana darbiniece palūdz šoferim čeku, viņš neapmierināts izprintē viņai visus čekus, sākot no pl. 18: 44, kaut gan mana darbiniece brauca pl. 00: 33.
Paldies jums šoferi, vairāk šādu darbinieku, kuri tik ļoti ''ciena'' vecākus cilvēkus. Atkārtošos - nepatīk - nestrādājiet! Pasaulē ir tik daudz profesiju, lūdzu - meklējiet to, kura patīk.
Vadītāja nr - 100*1
automašīnas nr. - tq 4124
pāvels pic******* tv - 038****

15.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 19.11.2019

Labdien, 

Mums ir ļoti žēl dzirdēt, ka Jums ir bijusi negatīva pieredze. Problēmsituāciju gadījumā aicinām sazināties ar mūsu klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai uz [email protected], lai varam izskatīt konkrēto gadījumu un Jums palīdzēt. 

Ar cieņu, 
Bolt

Id

Komentāri (4)

Tu Turkey901 15.11.2019

Tā gadās, kad pasūtat kaku kantoru taksometrus caur aplikācijām, ir lielas/ reprezentablas taksometru kompānijas, kuru pakalpojumi maksās 2 reizes dārgāk, toties būs serviss un kvalitāte!

Ma Martins 15.11.2019

Sedi vagaa,bomars! Es katru dienu ar taksi braucu! Kadas Tev tur aplikacijas?

Tu Turkey901 16.11.2019

Bolt un Yandex, kur strādā sevi necienoši uzņēmumi, jo strādā par kapeikām un komforta līmenis, bieži vien, ir zemāks kā Rīgas Satiksmes sabiedriskajā transportā, Jūtu Jums līdzi!

Pacco_al 16.11.2019

Laikam "lēta gala taksometri" nav domāti augstu un izsmalcinātu dāmu velmju un "korporatīvās ētikas un kultūras" sasniegšanai. Par šādu brauciena cenu neko daudz nevar gaidīt.
Izvēlaties Baltic Taxi, vai kādu citu no dārgajiem, tad nu tur tiešām varēsiet izvirst prasībās un velmēs.
Bolt, Yandex, Panda - ne priekš jums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes