LV RU
www.sudzibas.lv Bolt Krāpšana

Bolt - Krāpšana

Vakar no mana bankas konta tika iekasēti 3 maksājumi uz food bolt 25, 46, 146 eiro, man pat food bolt aplikācijas nav, tikai bolt taxi, pie kura tika piesaistīta bankas karte. Uzrakstīju sūdzību, teica ka apturēs 146 eiro, bet par pārejām summām klusums info pielikumā. Esiet piesardzīgi, ne pievienojiet savas bankas norēķinu kartes pie viņu aplikācijas. Visiem 3 pirkumiem bija viens pirkuma numurs, kas nav iespējams parasti.

29.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 30.06.2020

Labdien,
 
Mums ir ļoti žēl dzirdēt par šādu atgadījumu!

Lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju, lūdzu, sazinieties ar Bolt Food klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu uz [email protected], lai varam izskatīt šo situāciju un Jums palīdzēt.
 
Ar cieņu, 
Bolt 

Komentāri (4)

Trolljäger 29.06.2020

kā vispār tajā hipsteru sūda aplikācijā var nodzēst karti? ne no app, ne web nav tāda f-ja ātri atrodama.

Trolljäger 29.06.2020

haha, atradu, slepenais rokais spiediens, jāglauda viedtālrunis pa kreisi lai kartes dzēšanas pogu redzētu.

N Novikovs Aleksandrs 29.06.2020

Jābīda kartes apzīmējumu pa kreisi, tad parādās poga dzēst karti. Cerams citus cilvēkus neskars situācija, kas gadījās ar mani.

N Novikovs Aleksandrs 01.07.2020

Dabūju visu rezervētu naudu atpakal uz savu bankas kontu, liels paldies BOLT operatīvai sadarbībai! Protams viss tas bija nepatīkams, bet vienīgie zaudējumi beigās ir tikai laiks un jaunas kartes pasūtīšana.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes