LV RU
www.sudzibas.lv BM Auto neizdarīts remonts

BM Auto - neizdarīts remonts

2008. gada 3. maijā „BM Auto“ servisā Dārzciema ielā 64a, Rīgā tās darbinieks Romans Fedjukovics veica automašīnas BMW 320 remontu :ģenerātora dzesēšanas caurules nomaiņu.
Vēlāk, atverot minētās automašīnas motora pārsegu konstatēju, ka minētā ģenerātora dzesēšanas caurule ir tādā pašā stāvoklī, kādā bija pirms remonta – tas ir saplaisājusi daudzās vietās. Pārsteigs par redzēto 2008. gada 25. jūnijā ierados SIA „BM Auto“ servisā, kurā SIA „BM Auto“ servisa pārstāvis Uldis Rodzins apskatijis defektu atzina, ka tā nesalabošana ir servisa vaina, norādija, ka remontu neveikušais darbinieks jau atlaists no darba, un iegāja telpās, lai pieaicinātu remonta meistaru. Pēc kāda laika viņs atgriezās no telpām un paziņoja, ka uzskata, ka pie defekta ir vainīgs pats auto lietotājs, varot veikt papildus auto diagnostiku un atkārtotu remontu, bet par to būs atkārtoti jāmaksā. Ievērojot to ka par nepieciešamajiem servisa darbiem un detaļām jau ir samaksāts, bet remonts nav veikts un tiek prasīta papildus samaksa, biju sašutis par viņa izteikumiem un labai klientu servisa praksei neatbilstošu rīcību un izturēšanos, tāpēc lūdzu paskaidrot, kā varu kontaktēties ar uzņēmuma vadību. Uldis Rodzins man neko nepaskaidroja. Uzskatu, ka servisa darbinieku rīcība ir nekorekta. Konstatēju, ka SIA „BM Auto“ nenodrošina tās uzstādīto automašīnas detaļu un veikto remontdarbu garantiju.
Minēto problēmu dēļ esmu spiests patērēt daudz laika risinot šo jautājumu, un esmu cietis zaudējumus, jo šai laikā nevarēju nodarboties ar savu pamatdarbu.
Vēl vienu remontu, bremžu kluču nomaiņu, šajā servisā man veica 3, 5 stundas solīto 2 stundu vietā. Līdz ar to, mans ieteikums ir labi pārdomāt pirms griesties šajā autoservisā uz kādiem remontdarbiem.

Al

Komentāri (4)

Da daktersx 16.08.2008

nu man bija tā ka, solītā 3 dienu remonts ieilga uz 2 nedēlām pluss, nomainīja daļas kas it kā bijušas bojātas...kaut man pēc tam zinoši speci teica ka visdrīzāk mani uzmetuši, nu labi bet pēc auto saņemšanas konstatēju ka pazudis motora sargs, un nelaimīgā antena kas ir deficīts, ko pat jaunu nevar tik vienkārši pasūtīt...un jēgas cīnīties nekādas...kā pret sienu...

Qw qw 01.01.2009

Tas darbinieks nemaz nav atlaists!Strada tur joprojaam!Pats redzeeju, ari tur remontejos.Vnk smiekli nak, vakargan vinju ieraudziju, jo pirms jau biju izlasijis te komentus! Kada valsts-tadi servisi!

An Andrejs 31.07.2009

Man gan ar BM Auto viss ir bijis normāli, bija mašīnai kaut kāds gļuks ar elektrobiku, vedu uz Latbemu tur samaksāju 50ls par diagnostiku un tālāk par to ka viņi pateica, ka turbīnai ir pizdjets, teica, lai pērku jaunu lieku virsū un tad veicu atkārtotu diagnostiku. Pēc tā aizvedu uz BM Auto, kur man māšīnu skatījās 3 dienas, bet pēc 3 dienām viņi vainu nav atraduši, jo viss itkā strādājot perfekti pēc rādītājiem, bet paši redz ka ir gļuks. Atdeva man mašīnu un pat neko nelika makiāt, jo vainu nav atraduši.

Va Vadim 06.11.2011

Labs ieteikums visiem BMW un neBMW lietotajiem nekaadaa gadijumaa nekrasot auto @ BM Auto BMW oficialaa diilera. Nokraasoja priekshejo bamperu kuram bija paaris shviikas, nekadu citu defektu nebija. Pec nedeljas nomazgajot auto uz bampera paradijas striipas itka laaka saaka pleesties, bet pec wesa un citu servisu ka ari ekspertu apskates konstateja ka ir pacelies grunts, jo nebija pilniiba notiriita iepriekshejaa kraasas kaarta. Atbraucu @ BM, vinji piekrita, parkrasot, bet uzlika velvienu kaartu pa virsu un rezultaats protams bija the same. Pilniiba nonjemt kraasu vinji atteicaas, bet piedavaja nopirkt jaunu bamperi pa 300 ls., :o., , jo shis bija 2 reizes krasots un to pec vinju vardiem nevar krasot jo rez bus the same. Naudu atgriezt atteicaas un parkraasot arii atteicaas. Piedevaam krasojot bamperi nenormali sashvikaja un apleja ar laaku dzineeja parsegu :o., , .Meloja katraa teikuma lidz stadijai kad es jau saaku smieties., .
Pilniiba nekompetents staffs krasoshanas nodaljaa, gan evgenisj kovals, gan vinja priekshnieks kaspars gan krasoshanas nodaljas vaditajs roberts., ., apnika ar to visu tresho meenesi ciniities, tapeec neiesaku grieztie tur nevienam., .
P.S. par neieliktiem pasparniem, vai izjauktiem kartera aizsargiem pie auto nodoshanas klientam es vispar nerunaju., ., :x

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes