www.sudzibas.lv BITE Apšmauc biznesa klientus

SIA Bite Latvija, bite.lv - Apšmauc biznesa klientus

Esam uzņēmums, kurš līdz šim izmantojis operatora BITE Latvija pakalpojumus. Mums bija 2 tālruņi un wifi ar rūteri uz nomaksu. Pieslēdza wifi (2014.g beigās) - tarifu paņēmām PRO visdārgāko ofisam (dārgāko, ko tolaik biznesa klientiem piedāvāja).
Visu laiku čakarējās, katru dienu nobruka, katru reizi bija jāzvana, lai salabo savienojumu. Ātrums bija niecīgs. Uz sūdzībām mums teica, ka esam pārtērējuši jau pirmajās dienās (kaut gan bijām 3 ofisa darbinieki un neko pārdabisku nekačājām, lietojām tikai e-pastus un soc.tīklus.

Kad mums tas piegriezās pēc gada, prasījām, lai viņi atrisina situāciju, citādi iesim prom pie cita operatora. Viņu darbinieks atbrauca, ielika jaunu Sim rūterī, uzlika jaunu rūteri un nomainīja tarifu (tas viss, protams, par papildus maksu). Veco Sim un rūteri aizveda. Tad beidzot wifi sāka labi strādāt.

Pēc vēl viena gada, kad pārskatījām rēķinus - tie bija aizdomīgi lieli, atklājām - izrādās mēs maksājam par 4 numuriem - 2 tālruņiem un 2 internetiem!

Izrādās - viņi pieslēguši jaunu internetu un nav atslēguši veco. Mēs, redz, paši vainīgi - neuzrakstījām iesniegumu par atteikšanos no "noņemtā" interneta (par ko viņi, protams, nepateica!). Ap 20 eur mēnesī gadu maksāt par neeksistējošu pakalpojumu!

Kad sūdzējāmies viņi nekādu kompensāciju nepiedāvāja. Teica, ka paši esam vainīgi. Momentāli aizgājām pie cita operatora! Pārgājām pie cita operatora ar 13.mēneša datumu un Bite - PROTAMS, ka piestādīja rēķinu par visu mēnesi, nevis 13 dienām!

Lūk, kā viņi ciena savus Biznesa klientus!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes