LV RU
www.sudzibas.lv BITE Zemas kvalitātes internets

Bite - Zemas kvalitātes internets

Esmu bites klients jau vairākus gadus, un ilgstoši viss ir bijis daudzmaz labi. Tomēr, pēdējā laikā bites internets (gan wifi, gan mobilā telefona) ir zem katras kritikas - ja iepriekš tajā pašā adresē ātrums pēc speedtest.net stabili turējās ap 90 mbp/s, tagad - labi ja 10-20 mbp/s. Protams, faktiski lietojamo ātrumu droši var dalīt ar 10.

Rezultātā internets ir knapi lietojams - piemēram, skatoties youtube video uz viena datora, pat 480p kvalitāte mēdz "ķerties", savukārt lietot internetu reizē uz diviem datoriem ir gandrīz neiespējami. Ar internetu telefonā ir vēl sliktāk, tur video mēdz ķerties pat 360p kvalitātē. Par interneta lietošanu darba vajadzībām, vai jebkādu spēļu spēlēšanu online vispār labāk nerunāt (bieži uzkaras uz 3-5 sek.) .

Zvanīju uz "klientu servisu", atbilde pēc četrām dienām (starp citu 31.12, paldies par svētu garastāvokļa "uzlabošanu") un "atbildes saņemšanas no tehniskā departamenta" - pārslogota bāzes stacija, risinājuma nav un nebūs. Attiecībā uz telefonu, piedāvāja lietot 3g/2g režīmu (par šādu risinājumu man vispār trūkst vārdu) . Tā kā telefonam pašlaik ir bezlimita internets, ko īsti nemaz nevaru lietot, lūdzu pāriet uz mazāku tarifu plānu, saglabājot iepriekš piešķirto atlaidi. Nevar - piedāvāja 500 mb limitu par faktiski tādu pašu cenu (runāju ar žannu, neiesaku) .

To visu ņemot vērā, sarunas laikā vēlējos izbeigt saistības, taču uzreiz jānomaksā rūteris. Kā izrādās, lai to izdarītu obligāti ir jāraksta iesniegums klātienē, vai jāsūta elektroniski parakstīts dokuments (diemžēl eparaksts man nav) . Attiecīgi, ja gribi pasūtīt preces pa 1 000 eur - droši, visu telefoniski izdarīsim. Ja vēlies samaksāt 40 eur atlikumu par rūteri - obligāti, ārkātas situācijas laikā ir jādodas uz klientu apkalpošanas centru. Personīgi, man šķiet ka tas tiek darīts ar mērķi ierobežot aizejošo klientu apmēru, nauda pāri citu cilvēku veselībai kā nekā.

Citiem vārdiem sakot, ja domā kļūt par bites klientu, kārtīgi padomā vēlreiz.

P. S. Šo sūdzību rakstu otro reizi - pie nosūtīšanas lapa lādējās kādas 10 minūtes, rezultātu tā arī nesagaidīju. Nezinu gan vai tā ir interneta kvalitātes, vai mājaslapas vaina.
P. P. S. Interesanti, dēļ tā ka blakus lieto internetu caur citu pieslēgumu kvalitāte nepasliktinās. Personīgi, liekas ka bite ir vienkārši uzlikusi smieklīgi zemu ātruma limitu uz vienu pieslēgumu.

03.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Juliaana 03.01.2021

Diemžēl tāds pats lēns internets ir sastopams gan Tele2 un LMT, kāda jēga ir no tiem neskaitāmiem torņiem un 5G atklāšanu? labāk būtu attīstijuši 4G zonu, tad būtu labāka kvalitāte internetam, par ko mēs vispār maksājam naudu? lai saņemtu apšaubāmas kvalitātes internetu. :D

blackee 03.01.2021

S*ds ne internets, bite ir slikta kompānija...

P Pilio 04.01.2021

Pievienojos. Man identiska situācija. Ziepniekkalna centrā divu torņu zonā internets knapi kustās. Vēl pirms mēneša bija Ok. Izskatās tiešām bite samazinājusi limitu. Sievai ir LMT, senāk bite bija ātrāka tagad LMT ieliek x3 :(

T Taisnīgums99 04.01.2021

Slikta suudziba, protams, ka internets bus lens, ja ir kovids un visi sezh majas, neviens tiikls un pat slimnicas nebija un nebuus gatavs kovidam, tas ir jums jasaprot nevis jaraksta sudzibas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes