www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss, savstarpējās komunikācijas trūkums

Bite - Slikts serviss, savstarpējās komunikācijas trūkums

Aprīļa mēnesī tika iegādāts telefons caur interneta veikalu. 07.06 telefons tika nests uz remontu, tika nomainīta pamata plate, izņemot telefonu no remonta tajā dienā netika slēgts iekšā, jo zināju, ka būs nepieciešams visas programmas lādet no jauna. Nākošajā dienā telefonu uzliekot lādēt bija pazudusi "ātrā uzlāde" un telefons lādējās 4 stundas kā arī bija uzkarsis, kas pirms tam nebija. Vēl dienu vēlāk atkal liku telefonu uzlādēt un nu jau pieslēdzot pie lādētāja tas lādējās raustoties. Protams nāk0šajā dienā nesu atkal uz remontu, izstāstu situāciju konsultantam, viņš man iesaka iet uz rd un vienkārši nopirkt lādētāju jaunu, protams atsakos un saku, ka likšu atkārtoti remontā, lai meistari skatās kas par lietu, jo garantija tak ir! Jautāju arī par to vai nav iespējams rakstīt iesniegumu, lai tiek veikta pārbaude, vai telefons nav brāķis. Uz ko atbildi saņemu: nē, jo neesot nekas nopietns! Telefons tika ielikts remontā 11.07, ik pa laikam paskatos, kas noteika ar telefonu mājas lapā bite.lv/remonts, 2 nedēļas man uzrādīja, ka "gaida atbildi no klienta", bet personīgi nebiju saņēmusi ne zvanu, ne e-pastu, ka kaut kas no mans ir nepieciešams. Vakar domāju pazvanīšu uz info pajautāt, kas par lietu, viņi man liek zvanīt uz šo servisu, lai uzzinātu kaut ko vairāk. Pazvanu uz šo servisu, tur konsultante pasaka, ka no mans tiek iekasēti 40eiro par remontu, vai maksāšu, atsakos, jo man neviens nekur nav zvanījis rakstījis, ka tiek gaidīta samaksa! Un ka servisa darbinieki man atsūtīs epastu ar šo sarunu utt... Pēc sarunas ar servisu, rakstu e pastu bites info... Atbildes vēl joprojām nav! Ne no jums, ne servisa, kur telefons jau gandrīz kā mēnesi atrodas! Atvainojiet, jums tas šķiet normāli? ! Es netaisos maksāt ne par remontu, ne telefonu, jo uzskatu, ka veicot pamatplates maiņu tika, kas sabojāts un kur paliek garantija! Un no servisa pat nav nekāda ziņa par ko tad man šī summa būtu jāmaksā! Es ļoti ceru, ka ar mani sazināsies kāds, lai šo situāciju noskaidrotu. Un ieejot šodien paskatīties, kas notiek remonts ir pagarināts vēl par 2 dienām! Kad tad es vīnu dabūšu lietot, kad būs nomaksāts!?

02.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 09.08.2023

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes