www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss, pakalpojumu sniegšana neatbilstoši labas pārvaldības principiem

Bite - Slikts serviss, pakalpojumu sniegšana neatbilstoši labas pārvaldības principiem

Izmantoju Bites pakalpojumus savam otrajam numuram, kuru lietoju privātajām sarunām, mobilo internetu neizmantoju, jo tālrunis 99% laika atrodas wi-fi tuvumā, īsziņas nesūtu. Pēdējās nedēļas laikā atļāvos trīs vakarus ilgāk parunāt ar savu apslimušo radinieku, kā rezultātā saņēmu pat ne brīdinājumu, bet īsziņu, ka sakarā "ar godīgas lietošanas politikas" noteikumu pārkāpšanu man ir atslēgti izejošie pakalpojumi. Lai būtu apmēram skaidrība par pakalpojumu lietošanas apjomu, uz sūdzības pievienošanas datumu (10.10) es biju izmantojis 4.93 mb interneta, aizsūtījis 0 īsziņas un norunājis 18: 15: 24 (no pieļaujamās bezgalības, kā vismaz liecina simbols pašapkalpošanās lapā) . Nerunāšu par to, ka zvans klientu atbalstam ir maksas pakalpojums, nerunāšu par to, ka savienojumu gaidīju gandrīz pusstundu, fonā skanot infantilai "mūzikai", nerunāšu par to, ka nabaga supportam ir jāmet verbālie kūleņi par "vienpusējām sarunām", lai kaut kā pamatotu notikušo faktu, odziņa visam ir fakts, lai atjaunotu pakalpojumus, man kā nosodītam ar vainīgām acīm jāierodas klātienē kac kaut kādas īpašas rakstiskas formas iesniegšanai - neapšaubāmi "draudzīgākais operators Latvijā". Atliek secināt, ka bite nodarbojas ar maldinošas informācijas sniegšanu (par ko es noteikti informēšu ptac, jēga liela no tā nebūs, bet - varbūt uzkrājoties lielākam daudzumam šādu sūdzību, uzņēmums būs vismaz spiests samaksāt kādu sodu, jo uz piekoptās prakses maiņu es neceru) , bites bezlimita sarunas ir bezlimita tik ilgi, kamēr viņi izdomā citādāk un bites attieksme pret klientu un viņu laiku ir reti pretīga, es neredzu iemeslu, kāpēc šādu iesniegumu par pakalpojumu atjaunošanu nevarētu parakstīt attālināti kā tikai klientu "audzināšanu" ar pātagas palīdzību, sāk, lai atceras savu walk of shame uz kac un otrreiz nenoslogo vārgos bites tīklus. Rezumējot, nekādā gadījumā neiesaku bites pakalpojumus, ja kāds apcer pāriet pie viņiem no cita operatora, nevajag, būs tikai sliktāk. Pieļauju, ka daļai bites pakalpojumi ir pietiekami, bet, ja ir vēlme parunāt ilgāk vai lietot normālu internetu, iesaku izvēlēties citu operatoru, ka pats arī tuvākajā laikā darīšu.

11.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 12.10.2023

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes