www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

Bite - Slikts serviss

Pārtraucu līgumu par majas internets 29.09 lai mēnesis pilnībā izmantots. Dobelē bites salona darbinieks atbildēja ka ir 29. Septembris un bus jāmaksā par visu oktobri ar ko biju ar mieru. Atslēgšana 4 dienu laikā atslēdza. Vel zvanija man lai neeju prom un operatorei jautāju kā ar to rēķinu. Operatore atbildēja "nu proporcionāli". Es atbildu bites darbinieks dobelē ko citu teica pa visu mēn jāmaksā. Nu labi atnāca tas rēķins 4. Oktobrī un pilna summa 15.75€. Samaksāju uzreiz. Novembrī atsūta vel vienu 2.54€ bet nav jāmaksā jo ir pārmaksa 13.20€ nu labi rakstu bitei kā lai dabon to naudu? Man raksta atkal jāiet ir uz biti jāraksta iesniegums piedāvāja ari citus veidus, bet nevelos nevienu jo esmu jau bijis un katrs saka kautko citu uzskatu ka bitei ir jāatgriež naudu man automātiski uz kontu no kura maksāju jo konts ir uz mana vārda. Un pieteikumu pa e-pastu nepieņem jo esot man jāiet jātaisa e-paraksts kas nav man un es nevēlos taisit lai parakstītu e-pastu kas ir no manis paša sutīts, tas ir pilnībā muļķīgi. Kad slēdzu līgumu pieveda pie durvīm, eju prom sagādā man ļoti lielas neērtības. Ne jau es to kļūdu esmu pieļāvis bet bite izrakstot rēķinu un viņi to nekad neatzīs. Jo pie viņiem strādā "labākie"

21.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

Pacco_al 21.11.2019

Likumu Par grāmatvedību neviens nav atcēlis un tajā nav vārdu "automātiski" vai "pašsaprotami" tāpēc nāksies viens rakstīt iesniegumu un nav svarīgi uz kā vārda ir konts, karte, dzīvoklis un arī tas ka tev ir Latvijas pase kabatā nav svarīgi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes