Bite - Slikts serviss
Līgumu ar uzņēmumu "bite" noslēdzām ~ 29.02.2024 kurā tika piedāvāta 3 mēnešus bezmaksas abonēšanu un fiksētām cenām, 5 uzņēmuma nummuriem.
22.06.2025 saņēmām informāciju, ka būs tarifu izmaiņas , kas stāsies spēkā ar 01.08.2025, un kopējā uzņēmuma rēķina summa pieaugs par ~ 40%
Sazinoties ar uzņēmumu "bite" pārstāvi/menedžeri, tika atsūtīts e-pasts, ka cenas netiks mainītas un būs spēkā vēl vienu gadu!
Vēstule no "bites" pārstāvja (07.07.2025): "Līgumā ir punkts kur Bite no savas puses var mainīt līguma nosacījumus, bet Jums kā lojālam klientam varu piedāvāt saglabāt esošās cenas vēl uz vienu gadu!"
Mūsu atbilde (09.07.2025): Labdien, Paldies par saglabātajām cenām. Jūs atsūtīsiet līguma pielikumu?
Šeit sarakste apstājās, un problēma tika aizmirsta...!
Saņemot rēķinu par 08.2025, sapratām ka nevajadzēja aizmirst problēmu, bet mainīt operātoru, jo rēķins tika palielināts par 40% (un iepriekš sarunātais nav ņemts vērā).
... "bites" menedžeri mainās ļoti bieži! Katrā sarakstē savs pārstāvis, līgumu slēdz viens (Loreta), sadārdzinājumu sūta cits (Elīna), šobrīd atkal cita persona (Ralfs)... 1.5 gadu laikā mums ir nomainījušies jau 3 menedžeri! Murgs.
1. Neesmu parakstījis un piekritis sadārdzinājumam, un ar vienkāršu epastu nevar mainīt līguma noteikumus!
2. Uz kāda pamata uznēmums var vienpersoniski mainīt līguma nosacījumus un piestādīt rēķinu pēc savas iegribas? Ja slēdz līgumu uz 2 gadiem, tad tas arī darbojas 2 gadus.
3. Pēdējais pārstāvis (Ralfs) man teica, ka tās esot manas saistības! ... "Kolosāli"
Komentāri (2)
Nē bite bet sūdu muša. Man ar slikta pieredze. Jūlijā pārgāju uz tarifu bez limita internets. 20 sugusta vakarā saņēmu SMS ka man pārtērēto internets. Pēc 1 minūtes bite atslēdza internetu.
Saņēmu šādu SMS no bites. Rezultātā 5 eiro pie rēķina. Nesot laicīgi atteicies.