BITE - slikts serviss
1. diena kā Bites klientam. Zvanu uz klientu servisu, kas izrādās maksas! pakalpojums. Saku, ka SIM karte nav pareiza iedota (parastā sim, e-sim vietā). Uz ko man atbild, ka jādodas uz tuvāko bite servisa centru un jāmaksā 5 eur par sim kartes maiņu! Es vēl pakalpojumu lietot sācis neesmu, un -5.97 EUR (sim kartes maiņa un 3 zvani uz klientu servisu) + laiks/ceļs uz klientu servisu. FANTASTISKI
			
			
			Atbilde no 
			
			
		
            
            BITE Latvija
            
        
		Pārstāvja atbilde 
		
		
		16.01.2024
		Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (1)
Man bija Baltcom TV un internets. Nezin kāpēc to pārpirka Bite.
Saņēmu pirmo rēķinu, ko Bite piedāvā apmaksāt tiešsaitē, bet diemžēl to izdarī nav iespējams.
Zvanu Bite operatoram, nogaidu 10 minūtes, neviens uz zvanu tā arī neatbild.
Pirms gadiem 10 Bite centās pārvilināt pie sevis ar labām cenām, lai es atteiktos no LMT. Tā rezultātā 3 dienas biju bez mobilajiem sakariem un dabūju lūgt, lai LMT mani pieslēdz atpakaļ pie sevis.
Pagaidām tikai negatīva pieredze.