www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

Bite - Slikts serviss

Šodien biju lūgt palīdzību lai palīdzētu sakārtot numurus uz ierīcēm, manīt tarifus. Neko nevar. Šajā gadsimtā un neko nevar? Esmu jau 10 gadus jūsu klients. Tas laikam sods par to! Vismaz attieksmi nomainīt derētu. Tad kad kaut ko piedāvāt, smaids un laipnība, bet kas tagad? Jūtos tik pazemota! Nomaksāšu visu, bet ieteikt jūs, nemūžam. Paldies!

11.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 12.10.2022

Labrīt!
Ļoti atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt risināt radušos situāciju. Jauku dienu!

L

Komentāri (4)

S Spuris 12.10.2022

Nav saprotama problēma ?Kadus numurus mainīt uz iekārtām? SIM karšu numurus? Tad izņem tos ārā un ielik kurā velas lietot. Savukārt tarifa plānus šķiet jau pie katra operatora var nomainīt pats piereģistrējoties viņu mājas lapā .

D Dontkillmyvibe 12.10.2022

Piekrītu, ļoti nedraudzīga kopānija. Arī es pēc padsmit gadiem pie Bites, biju spiests pārcelt savus 4 numurus pie konkurentiem.

Good Intentions 12.10.2022

''Laba'' kompānija, tas skaidrs, bet mainīt sim kartes, tas nav viņu pienākums. Protams gadās forši konsultanti, bet atkal risks - beigās klients pateiks, kad sačakarēja telefonu. Ejiet uz telefonu remontdarbnīcu, kur jums par mazu maksu samainīs vai arī paprasiet tuviniekiem, ja jums tādi ir.

Good Intentions 12.10.2022

Uz atklātas nots visiem pie vienas vietas cik dienas vai gadus jūs tur esat klients. Nevienam nevajag klientus, kuri jūtās, kā zvagznes maksājot santīmus mēnesī.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes