www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

Bite - Slikts serviss

Telefona pirkuma brīdī teica, ka ekrāna apdrošināšana man jāveic pašai, to nevarot izdarīt salonā, ja ierīci pērk uzreiz, neslēdzot nomaksas līgumu. Tā jau braucu uz salonu 4 reizes (katru reizi ~60km) - rezultāta nav. Ierīce nav apdrošināta, telefons ir fotografēts, plēsa nost mūsu uzlīmēto aizsargstiklu, aizbildinās ar jaunās kolēģes neprofesionalitāti, un tik zvana vai Saka, lai braucu vēl un vēl. Šodien iebraucu, jo telefoniski aicināja ierasties - trūkstot vēl kāda paraksta. Ierados, man atkal prasa uzrādīt bērna telefonu, pirkuma dokumentus, lai pārbaudītu, vai ierīce ir perfektā stāvoklī. Protams, ierīci nebiju paņēmusi, jo sarunā teica, ka jāierodas trūkstošā paraksta dēļ. Kas zin, cik reižu vēl būs jābrauc, līdz telefona ekrāna apdrošināšanu izdosies pieslēgt. Nu jau būšu nobraukājusi ap 300 km un izniekojusi 5 dienas nepietiekami apmācīta darbinieka dēļ - telefona pārdošana tomēr ir viens no salona darbinieku pamatuzdevumiem, ar ko darbinieki saskaras visai bieži.

01.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 04.07.2022

Labrīt!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam risināt radušos situāciju. Jauku dienu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes