www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

Bite - Slikts serviss

Biju Bite klients ilgu laiku, maksāju lielus rēķinus, ja pat kavēju tad vienmēr informēju un veicu apmaksu. Tā sanāca, ka sakarā ar ģimenes locekļa onkoloģiju pārvācos uz asv. Pate esmu mediķis un tā kā man ir draugi ārsti, noteikti daru visu lai numurs būtu aktīvs. Sanāca tā, ka nebiju veikusi apmaksu 2 mēnešus, kad veicu apmaksu konstatēju, ka mans numurs vairs nav aktīvs. Ka arī par līguma laušanu nekur informācija netika sūtīta ne pa telefonu ar sms, ne pa e-pastu. Sazvanījos ar operatoru lai atjaunotu numuru, pa telefonu sacīja, ka jāuzraksta e-pastu un ka numuru atjaunos.
Tagad sarakstoties pa e-pastu man sacīja, ka numuru atjaunot nevar tikai atnākot uz filiāli un ka jāsamaksā 889 par ierīcēm ko esmu ņēmusi nomaksā (ar to es piekritu) . Kad sacīju kad uz doto brīdi man nav iespējas uzreiz samaksāt summu kura nebija pieejama portālā kad veicu rēķinus apmaksu, man piedāvā veikt apmaksu sadalot mēnešos.
Kā tas ir iespējams, ka man piedāvā nomaksāt ierīci sadalīti bet atjaunot numuru kas man ir dzīves nepieciešams man to nevar izdarīt? Vai tas vispār ir legāli? Lai noformētu ieroces sadalīto maksājumu man ierasties filiāle nevajag, bet lai aktivizētu numuru man vajag nopirkt biļeti un atlidot priekš tā? ! Operators tele2 man izveidoja līgumu attālināti un aktivizēja numuru lai es to numuru nezaudētu!

06.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 07.04.2022

Labrīt!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected].lv, lai varam risināt radušos situāciju. Jauku dienu!

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes