www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

Bite - Slikts serviss

Bitei lūdzu skaidrojumu par pēdējo manu rēķinu, kāpēc tas ir par eur 4 lielāks salīdzinoši ar iepriekšējo. Un, kas darāms, lai atteiktos no jūsu pakalpojumiem? "gudrais palīgs" šo jautājumu nesaprot. Zvanīt nav jēgas, tur tikai automāts nosauc rēķinu, kuru esmu jau apmaksājis. Laikam bez medijiem neiztikt.

23.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (4)

M Max2020 23.09.2020

Nu apsties tak manabite.lv tad visu redzēsi. Un varēsi atslēgt no nevajag. Nemeloju esmu bites klients un zinu ka manabite.lv portālā var gan atslēgt pakalpojumus gan pieslēgt lūdzu apsties manabite.lv un tad tikai raksti sūdzībā citādi bitei būs vēl sliktāka reputāciju nekā tā jau ir. Cerams zini kas ir manabite.lv un varēsi apstities par ko rēķins un izdarīt tā lai vairs tā nenotiktu ka piestāda 4 eiro vairāk. Cerams es tev palīdzēju! Jauku jums turpmāko dienu!

A Arnita Goģee 23.09.2020

matj radnaja...un es domaaju ka man gramatika.s...kaaa...

M Max2020 23.09.2020

Kautkas nepatīk? Tu domā telefona var tā ļoti gramatiski uzrakstīt? Ej tak tu bekot Arnita Goģee. Žēl ka nesaproti. Citi vispār tā raksta ka bail izlasīt ar visadiem h utt. Kas gribēs sapratīs ko uzrakstiju ja ne tad ja negribes nesapratisi. Itkā tu nekad nekļūditos gramatika rakstot. Ne visi ir tik ideāli kā tu Arnita Goģee. Cerams sapratisi un beigsi apvainot cilvēkus. Katrā ziņā jauku tev turpmāko dienu!

H Helsu 23.09.2020

[slēpt]@bite.lv uzraksties seit viniem varbut spes vini atbildēt 😊

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes