www.sudzibas.lv BITE Slikts internets un Sūdzību ignorēšana

Bite - Slikts internets un Sūdzību ignorēšana

Paņēmām internetu ar modemu uz līguma, solīja ka vietā, kur dzīvojam internets ir ideāls un nebūs jāsūdzās, bet lietojot gadu šo internetu nākas tikai sūdzēties un Bites klientu apkalpošanas speciālisti neko nevar izdarīt, saka ka nezinot kā palīdzēt, internets vienkārši nestrādā! Ieslēgts ir, bet nevar pat draugiem.lv atvērt. Internets ir pamatīgs mēsls Un man ir jāmaksā par to, ka es nelietoju internetu, bet man viņš ir. Atteikties nevaru un paņemt citu normālu internetu, jo ir līgums! Ko man darīt? Pat Rīgā Bites internets normāli nedarbojas, katru reizi kad zvanu lai sūdzētos man visu laiku atbild - kaut kur kaut ko taisa un tāpēc ir slikts pārklājums! Iesaku visiem - neņemiet bites internetu, ļoti nožēlosiet...

Papildināts Žubīīīte 28.06.2017

Aizmirsu piebilst, ka rēķina par internetu ir milzīgs, bet es pat nesaprotu par ko es maksāju. Mans interneta atrums ir knapi 2 mbps, kad kaimiņiem ar LMT internetu ir visi 27 mbps! Tas ir normāli?

Papildināts Žubīīīte 28.06.2017

Es maksāju par 4G internetu, bet kad zvanu uz bitu man liek pārslēgt uz 3G, kurš tāpat nedarbojas. Internets vispār nestrādā !

ž

Komentāri (8)

V Viktorija001 28.06.2017

Un kāda summa ir norādīta līguma izbeigšanai?

ž Žubīīīte 28.06.2017

Vai tas ir ļoti būtiski? Ja šī summa nebūtu liela, es domāju, ka mana sūdzība šeit arī nebūtu un es jau sen lietotu citu internetu.

V Viktorija001 29.06.2017

Ko jūs gribējāt sagaidīt no lētākā operatora? Super kvalitāti?

V Viktorija001 29.06.2017

Bite jau sen nedomā par saviem klientiem

Pacco_al 28.06.2017

Atrunāties jau visi prot. Bet, lai kaut ko reāli izdarītu - nekā. Žēl, ka arī "citādā" kompānija tomēr nerūpējas par saviem klientiem un tikai skalo smadzenes.
Laikam šādiem gadījumiem ir jāveido, kaut kādas ātrās tiesas, ka ļauj lauzt līgumu un vēl uzliek par pienākumu operatoram samaksāt sodu vai atmaksāt atpakaļ iztērēto naudu.

I Inga Zeltiņa 29.06.2017

Rakstiet uz patērētāju tiesību aizsardz.centru internetā var kontaktus sameklēt. man tāpat bija ar LMT, internets brīžiem pat aptuveni 0,01mb/s , kad es , lūdzu, lai risina, ignorēja, kad nelikos mierā, atbrauca antenu uzlika jaudīgāku, izmaiņas nekādas. arī protams līgums, ka ja lauz līgumu utt, tad jāsamaksā visa atlikusī vērtība par "zelta" rūteri utt.tā nu es nebiju mierā. sazinājos ar PTAC , atbrauca speciālists uzstādīja datoru, veica mērījumus. pārbuade to arī uzrādīja, ka internets pilnīgi nekāds, kā rezultātā LMT atgriezu rūteri bez sankcijām, jo šajā gadījumā un arī tavā gadījumā, nevis mēs nepildam savas saistības, bet gan viņi nespēj nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu, un uz kāda pamata, man būtu jāapmaksā par pakalpojumu , ko es nesaņemu.

ž Žubīīīte 17.07.2017

Paldies, tā arī rīkošos.

ž Žubīīīte 17.07.2017

Es maksāju pārāk daudz par internetu lai uzskatītu to par lētāko operatoru.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes