www.sudzibas.lv BITE Slikts interneta un apkalpošanas serviss

Bite - Slikts interneta un apkalpošanas serviss

Ļoti nepatīkama pieredze! 26/3 Bite spicē noslēdzu līgumu par mobīlo mājas internetu. Gan mājaslapā, gan viņu sistēmā uzrādījās, ka manā adresē ir pieejams 4g internets un drīzumā būšot 5g. Realitātē ir knaps 3g. Pievienojoties rūtera wi-fi ar telefonu nebija iespējams atvērt darba e-pastus, bet internets adresē ir nepieciešams, lai attālināti varētu strādāt vienlaicīgi 2 cilvēki. Izlēmu, ka no pakalpojuma gribu atteikties, atgriezt rūteri un lauzt līgumu. 28/3 zvanīju uz klientu servisu, kur man paskaidroja, ka rūteris ir jāved atpakaļ uz veikalu, kurā slēdzu līgumu. Tā arī izdarīju, bet spice veikalā darbinieki atteicās rūteri pieņemt un lauzt līgumu. Man radās iespaids, ka patiesais bites līguma laušanas process ir tāds, lai klients nepaspētu to izdarīt 14 dienu laikā un būtu spiests maksāt par nesaņemtu pakalpojumu.

29.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 30.03.2023

Labrīt, Agnija!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!

Komentāri (1)

S Spuris 29.03.2023

Mierīgi varat lauzt līgumu ar Bite. Pirms lietot mobilo internetu majās vajadzetu pirms tam patestēt vai tāds pietiekami labi darbosies,jo dzīvoklī vai blakus var atrasties lietas,kuras varēu būt traucēklis mobilā interneta signālam. Piemēram daudziem stāv ''pannas'' pie māju sienām. Blaka māju paneļi aiztur signalus vairak nekā ķieģeļu ēkas,dzelzceļa tuvums arī ietekmē un t.t.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes