LV RU
www.sudzibas.lv BITE Sarežģī klientiem dzīvi

BITE - Sarežģī klientiem dzīvi

Bite laikam strauji zaudē klientus, ja tik uzbāzīgi zvana katras pāris dienas. Man jau ir bitē 5 numuri, T. Sk. , bezlimita internets un mājas internets. Tomēr regulāri saņemu zvanus ar muļķīgiem piedāvājumiem, pieslēgt vēl vienu mājas internetu u. T. T. Priekš kam man divi mājas interneti? Nulle loģikas. Ja jūsu darbiniekam saka, ka nav laika sarunai, kāpēc tas netiek ņemts vērā un tiek turpināts vervelēt? Katru reizi vienkārši jānomet klausule, savādāk jūsu darbinieki nesaprot.
Mana bite arī vairs nekam nav derīga, agrāk varēja uzreiz izmaksāt ierīces, tagad vairs nevar. Tāpat varēja nomainīt tarifu plānu, tagad lai nomainītu tarifu plānu jāgaida kamēr tev atzvana un vēl stundu jāklausās visādi nekam nederīgi un neizdevīgi piedāvājumi.
Kāpēc numuram ar interneta lietojumu 500 mb piedāvāt bezlimita internetu?
Bet kad lapā piesakies piedāvājumam, neatzvana neviens.

23.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bite Latvija Pārstāvja atbilde 23.01.2020

Sveiki!
Lūdzam sazināties ar mums, rasktot epastu uz [email protected], lai mēs varētu noskaidrot visu nepieciešamo un rast risinājumu.

Komentāri (9)

BondsBonds 23.01.2020

Sarkanā klausulīte pēc pacelšanas un numuru melnaja sarakstā,ja funkcija jau nav telefongrāmatā, ir jūra aplikāciju.

Do Dontkillmyvibe 23.01.2020

Viņi katru reizi no cita numura zvana.

BondsBonds 23.01.2020

Tas tā izskatās.

BondsBonds 23.01.2020

Kādu reizi tie beigsies.

Li Liena Lienux 06.02.2020

Pārliecinājos, ka bitei ir slikts serviss,

Ot Otis 23.01.2020

''Man jau ir bitē 5 numuri'' ... Loģiski, tagad tev zvanīs par piedāvājumu katram numuram.

Nezinu tavas ''privilēģijas'', bet man no Bites jau sen neviens nav zvanījis, jo visu nokārtoju pats zvanot viņiem.

''Kāpēc numuram ar interneta lietojumu 500 mb piedāvāt bezlimita internetu?'' .. Tāds viņiem darbs - piedāvāt. Pasaki ,ka vairāk nespēj notērēt, un neredzi jēgu ņemt pakalpojumu arī ar piedāvāto atlaidi. UN VISS (hihihi).

ramona 23.01.2020

Nu neiet tas cauri. Cik reizes neesmu atteikusi, tāpat zvana. Un labākais, ka piedāvā citu tarifu (neizdevīgaku) un prasa, lai identificēju sevi. Nesaprotu šo politku- viņi zvana man, nevis es viņiem. Un man vienalga "jaunais" likums, pa telefonu savus datus nesaukšu, īpaši, ja paši zvana. Nav jau banka, kam es zvanu. Kkā tā ir ar viņiem.

Ja Jana Astrovska 24.01.2020

Saki, lai nekad vairs nezvana un izņem no datubāzes saskaņā ar datu aizsardzības likumu un GDPR. Ja tas nepalīdz, katru reizi neadekvāti bļauj uz viņiem :D

Li Liena Lienux 06.02.2020

Slikta kvalitāte

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes